FORUM     OGŁOSZENIA    
 
STRONA GŁÓWNA / PROFIL UŻYTKOWNIKA / SPEC GASTRONOMICZNY
spec gastronomiczny
Data rejestracji w systemie: 2013-01-16
Ilość tematów: 0       Ilość wypowiedzi: 126       Ilość ogłoszeń: 0

INFORMACJE TEMATY WYPOWIEDZI OGŁOSZENIA  
LISTA OSTATNICH 25 WYPOWIEDZI
DO TEMATU DATA WYPOWIEDZI
Jaki piec do zapiekanek ?
Do zapiekanej najlepiej nadają się opiekacze kwarcowe np. roller grilla, takie urządzenie potrafi się rozgrzać do 1050C w terminie około 10-15 sekund.
2014-08-08 12:22:19 10
Streetfood - frytki belgijskie (lub smażone na sposób belgijski), wursty, burgery 100% wołowiny
sprzęt nowy trzeba dobrze dopasować i wówczas nie ma problemu, zdarza się że źle dobrany sprawia więcej problemów.
2014-08-08 12:21:23 6
Przyczepa gastronomiczna wynajem czy zakup?
przyczepy za 1-2 miesiące będą w dobrych cenach na allegro bo będzie po sezonie. nie wiem czy warto kupować przyczepę z wyposażeniem bo często ludzie wyposażają przyczepę w kiepski sprzęt, który po kilku miesiącach pracy nie nadaje się do użytkowania.
2014-08-08 12:20:18 46
Potrzebuje rzetelnej opini na temat kilku produktów
zmywarki zdecydowanie redfox kuchnia redfox ok opiekacz roller grill ok frytownica rm gastro ok kebab potis ok grill kontaktowy caterina ok meble plastmet nie wypowiadam sie szatkownica hallde drogo
2014-08-08 12:16:37 5
Kilka pytań odnośnie pizzerii i ogólnie gastronomii
Jak napisał GASTROMEX co sanepid to inny wymóg mimo że przepisy obowiązują wszystkich :) a interpretacji tyle ilu pracowników. Dla bezpieczeństwa zawsze warto aby przygotować lokal uwzględniając pewne standardy
2014-07-17 13:28:41 19
Zakup sprzętu
Najważniejsze to dobrze dobrać sprzęt do potrzeb Klienta, sama jakość urządzeń to już 2 temat. Niestety bardzo często sprzęt jest źle dobrany tzn Klient kupuje coś z czego albo wcale nie korzysta albo coś nie daje rady lub jest zbyt mocne/wydajne. Na dzisiaj to pewnie co by nie było kupione to jest zbliżonej jakości, a ważnym elementem jest serwis czy szybko zareaguje oraz czy ma dostęp do części bo choćby był najlepszy sprzęt i przy jego awarii nie będzie części to lipa.
2014-07-17 13:26:55 9
nowa restauracja od czego zacząć?
Projekt budowlany jeżeli ma być indywidualny to pewnie tani nie będzie ale gdybyś skorzystał z jakiegoś gotowca to sporo zaoszczędzisz a projekt technologiczny to koszt około 2-8 tyś zł netto uzależniony od zaawansowania technologii.
2014-07-17 13:23:27 5
Konfigurator Punktu Gastronomicznego. - Nowość w Polsce
Proszę bardzo pierwszy lepszy sklep np. mmgastro.pl możesz wygenerować sobie ofertę bez problemu.. To czy jest zabezpieczony czy nie jest zabezpieczony to mimo wszystko nie powinno się tak robić, może teraz niech wszyscy zmienią u siebie w sklepach info i zamiast dodaj do przechowalni będzie dodaj do konfiguratora.
2014-07-11 08:32:56 13
Konfigurator Punktu Gastronomicznego. - Nowość w Polsce
Jak już jesteście tacy nowocześni i wyjątkowi to sugeruję nie kopiować regulaminów z innych sklepów internetowych a dokładnie www.gastrro.pl, bo to jest powielanie praw autorskich! Tu przykład: http://gastrogal.com.pl/Regulamin-pl A o to kilka przykładów: [code]Zwrot towaru Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Towar zwracany należy odesłać na adres podany przez pracownika Gastro Gal Spółka Jwana obsługującego dane zamówienie. Sprzęt zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Zgodnie z ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą: meble nierdzewne produkowane w celu realizacji konkretnego zamówienia (nie dotyczy to mebli typowych, magazynowanych, które nie wymagają realizacji „pod zamówienie”), inne urządzenia/sprzęty, które wymagają niestandardowego procesu zamówienia – nietypowy, niemagazynowany sprzęt, sprowadzany dla Klienta. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał w formie "gratisu", a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu. W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione wymagane postanowienia, umowę kupna - sprzedaży uważa się za nie byłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy poniosła je SEKA Gastro s.c. i ew. inne koszty, które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru. W przypadku korekty ilościowej towaru, SEKA Gastro s.c. zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na usługi związane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy poniosła je SEKA Gastro s.c. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony, należy w obecności kuriera doręczającego spisać protokół szkody lub nie odbierać przesyłki. [/code] [code]Procedura reklamacji - Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa SEKA Gastro s.c.. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. SEKA Gastro s.c. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. - Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacyjnego wysłanego pod wskazany przez pracownika Gastro Gal Spółka Jwana. Jeżeli e-mail nie zostanie przesłany do firmy Gastro Gal Spółka Jawna, to reklamacje nie będą rozpatrywane oraz paczki z reklamowanym sprzętem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony. [/code] Według mnie najpierw się dobrze przygotujcie zanim wystartujecie z czymś w sieci.. bo właściciel strony www.gastrro.pl raczej nie będzie zadowolony. Ja mimo wszystko uważam, że taki konfigurator to fajna sprawa ale nie w tej branży a opisywane przez Was rozwiązanie działa w wielu już sklepach internetowych tylko zamiast nazywać to konfigurator to inni nazywają to przechowalnia, schowek, oferta itp. Takich sklepów jest wiele.
2014-07-10 20:49:35 13
Konfigurator Punktu Gastronomicznego. - Nowość w Polsce
I co takiego ma dać ten konfigurator skoro to niczym się nie różni od sklepów internetowych, w których opisywane przez Ciebie funkcję są dostępne od dawna jako OFERTY, NOTATNIKI i inne. Jeżeli masz do czynienia z Klientami to wiesz, że przy realizacjach większych nikt z Klientów nie będzie siedział przed komputerem i konfigurował sobie kuchni bo oni od tego mają biuro projektowe, któremu zapłacą i koniec. A Klient, który będzie bawił się w dodawanie produktów do Waszego konfiguratora to może co najwyżej skonfigurować sobie fast food za 10 tyś zł i skończy to się pewnie i tak na używanym sprzęcie.
2014-07-10 08:19:31 13
Sprzedaż pod namiotem
może administrator zainteresuje się tym spamem!
2014-06-06 10:51:46 5
Punkt zakręconego ziemniaka na festyny. Co trzeba posiadać ? Od czego zacząć ?
Das company chyba raczej nie:)
2014-06-06 10:50:57 6
Jaki namiot na imprezy plenerowe?
jeśli namioty to GRALECH
2014-06-06 10:49:17 17
kolorowe noże
kolorowe noże to głównie wymóg haccp a ich jakość raczej średnia. jak chcesz dobre noże to polecam np DICK
2014-06-06 10:48:05 7
Piec do pizzy stalgast opinie
nie polecam pieców do pizzy kromet, jak coś się zepsuje to wtedy zobaczysz jak się czeka na serwis gwarancyjny.. w kromecie cokolwiek teraz załatwić to wielki problem według mnie tam nikomu nie zależy na sprzedaży stalgast ma średniej jakości piece - piszę o tych standardowych - bo ten nowy model nie wygląda najlepiej a ze sterowaniem może być różne..
2014-06-06 10:45:51 8
Gredil caterina
daj sobie spokój z gredilem bo kiedyś już był w ofercie stalgastu i się z niego wycofali, jak się coś popsuło to nie było do tego części, teraz ponownie stalgast to oferuje i co zrobisz gdy się zepsuje kupisz nowe? Jak masz ograniczone środki to nie otwieraj bo później nie będzie na utrzymanie przez pierwsze miesiące
2014-05-21 12:15:43 5
Piec do pizzy firmy GGG
Odrobina wyobraźni i ten wymiar co ma 75 staje się podstawą pieca i da się wnieść, nie takie urządzenia wnosiliśmy do Klientów przez drzwi 90..
2014-04-15 10:13:51 9
Przyczepa gastronomiczna - krok po kroku
Z tego co się orientuję to nie można ot tak udostępniać prądu innemu podmiotowi, wymaga to specjalnej koncesji. Mam tu na myśli rozwiązania zgodne z prawem, bo kto i jak miałby sprawdzić skąd masz prąd w przyczepie?
2014-04-15 10:12:58 14
najlepszy nóż do kebeba?
Noże do kebaba w cenie poniżej 1000 zł to jedno wielkie dziadostwo, nie polecam.
2014-04-15 10:11:34 7
Prośba o poradę techniczą
Od kiedy zmywarka siłowa ma mniejszy cykl zmywania??? np. zmywarki SILANOS czy REDFOX czy inne długość cyklu mają taką samą bez względu na rodzaj zasilania. Czy moc zmywania zależy od zasilania? bzdura.. Moc zmywania to może zależeć od detergentu i np. pompy myjącej.. Wprowadza Pan wiele nowości na tym forum
2014-02-28 11:12:19 6
Czy wasi pracownicy jedzą za darmo czy płacą za posiłki?
Pracownik czy mu się należy czy nie to i tak swoje zje:)
2014-02-28 11:08:08 8
Monitoring rynku gastronomicznego
Można obniżać ceny ale do pewnego poziomu, ile była na wszystkich szkoleniach u dostawców rozmów na temat utrzymywania określonych rabatów od cen katalogowych i nic z tego nie ma. Jeden się wychyli i zaraz za nim reszta i dzięki takiemu zachowaniu mamy teraz to co mamy. Będą się wszyscy bić cenami przy sprzedaży i tylko czekać jak zacznie się walka ceną za usługi serwisowe i cena spadnie do poziomu np. 40 zł / godzinę..
2014-02-26 09:13:24 30
Monitoring rynku gastronomicznego
to jakie są reakcje to nie ma większego znaczenia ale to co się dzieje na rynku to jest jakaś tragedia! żeby sprzedawać na tak niskich marżach, 2-3% to ciekaw jestem z czego utrzymać firmę, serwis itp?!!! Niech mi ktoś jeszcze powie/napisze że się da. Takie działania to samobójstwo, prędzej czy później źle się skończy! a producent czy importer to ma dupie bo towar się sprzedaje więc jest dobrze ale dystrybutorzy lecwo dają radę i jak zabraknie dystrybutorów to kto będzie sprzedawał?? Ciekaw jestem komu się będzie chciało tłumaczyć Klientom dlaczego takie a nie inne urządzenie jest potrzebne za 2-3%? Ty się nagadasz a Klient kupi w internecie bo taniej.. W gastronomii się wszyscy nauczyli RABAT RABAT a życzę wszystkim żeby u nich też klienci zaczeli prosić o rabat od knyszy, obiadu, piwa itp..
2014-02-25 19:42:26 30
Monitoring rynku gastronomicznego
Doświadczenia takie, że można się tylko wku****, bo to co widziałem to przeszło wszelkie pojęcie.. Jak można sprzedawać urządzenia na marży 1-3%.. jak z takiego zysku utrzymać firmę.. od jakiegoś czasu obserwuję to nie idzie to w dobrym kierunku.
2014-02-25 08:26:52 30
Otwarcie małej gastronomii - hamburgery, śniadania.
i nastała cisza.. nikt nie pisze, czyżby trwało uzbrajanie się w argumenty ze strony fachowców?
2014-02-22 13:57:36 17
 
STRONA GŁÓWNA     O NAS     REGULAMIN     REKLAMA     KONTAKT    
Copyrights © ForumGastronomiczne.pl 2008-2016.