REGULAMIN FORUMGASTRONOMICZNE.PL
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usługi, dzięki której użytkownicy strony zamieszczonej w domenie forumgastronomiczne.pl mają możliwość:
- bezpłatnej wymiany swoich opinii oraz komentarzy na tematy związane z treściami prezentowanymi przez stronę forumgastronomiczne.pl poprzez ich publikowanie w domenie forumgastronomiczne.pl.
- bezpłatnej publikacji ogłoszeń związanych z tematyką strony dostępnej w domenie forumgastronomiczne.pl.
- Usługa, o której mowa w ust. 1 świadczona jest bezpłatnie na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204). Nie dotyczy to usług oferowanych na stronie www.forumgastronomiczne.pl/firmy/oferta.
- Usługodawcą usługi, o której mowa w ust. 1 jest: Michał Puć prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą UniCase Michał Puć z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy ul. Sw. Rity 160 A, numer identyfikacji podatkowej 8992722900, w dalszej części umowy nazywana będzie ADMINISTRATOR.
- Dostęp do usługi forumgastronomiczne.pl posiadają wszyscy użytkownicy sieci Internet. Jednakże możliwość publikowania treści w domenie forumgastronomiczne.pl uzależniona jest od dokonania przez użytkowników uprzedniej rejestracji w portalu pod adresem internetowym www.forumgastronomiczne.pl/panel/register. W wyniku pomyślnej rejestracji dla użytkownika tworzone jest konto.
UŻYTKOWNICY
- Rejestracja konta użytkownika na stronie forumgastronomiczne.pl jest bezpłatna.
- Celem rejestracji konta Użytkownik obowiązany jest wskazać swój aktywny adres e-mail, nazwę i hasło, dzięki któremu Użytkownik będzie logował się do konta. Hasło musi składać się z co najmniej 6 znaków.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i kliknięciu opcji DODAJ UŻYTKOWNIKA, Użytkownik otrzyma maila na wskazany podczas rejestracji adres e-mail z linkiem do aktywacji konta. Po kliknięciu na link w otrzymanej wiadomości konto zostanie aktywowane. Brak aktywacji konta w terminie 7 dni kalendarzowych od daty rejestracji konta skutkuje trwałym usunięciem konta.
- Użytkownik ponosi pełną oraz wyłączną odpowiedzialność za treść publikowanych przez siebie opinii, komentarzy, ogłoszeń oraz prezentacji firm na stronie w domenie forumgastronomiczne.pl. W szczególności odpowiedzialność za naruszenie dóbr osobistych osób trzecich. System zapisuje automatycznie informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w internecie takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych).
- Użytkownicy forumgastronomiczne.pl wyrażają zgodę na otrzymywanie na podany przy rejestracji adres e-mail informacji od ADMINISTRATORA.
- Użytkownicy naruszający postanowienia niniejszego regulaminu będą blokowani na okres 7-14 dni lub usuwani z systemu wraz z ich wypowiedziami i ogłoszeniami.
POWIADOMIENIA SYSTEMOWE
- System informatyczny obsługujący stronę w domenie forumgastronomiczne.pl generuje dzienne raporty aktywności zawierające: tematy, komentarze oraz ogłoszenia z danego dnia.
- Raport generowany jest codziennie na zakończenie dnia i wysyłany w godzinach 00:00 - 05:00 dnia kolejnego na adresy e-mail zarejstrowanych w systemie Użytkowników.
- Użytkownik ma możliwość wyłączenia powiadomień systemowych po zalogowaniu na stronie forumgastronomiczne.pl w dziale EDYCJA KONTA zakładka POWIADOMIENIA E-MAIL.
- Powiadomienia są domyślnie aktywne.
DZIAŁ FORUM
- Użytkownik, wprowadzając nowy wątek na forum, ma obowiązek bezwzględnie dostosować się do zamieszczonych poniżej zasad:
- Sprawdzamy czy nowy temat nie został poruszony w innym wątku.
- Tytuł powinien być krótki i odpowiadać treści całego wątku, nie piszemy tytułu tylko dużymi literami.
- Umieszczamy nowy wątek w odpowiednim dziale oraz nie rozpoczynamy nowego wątku w kilku działach jednocześnie.
- Nie wprowadzamy treści wyłącznie wielkimi literami.
- Prowadzimy dyskusję wyłącznie na temat określony w tytule wątku.
- Nie dodajemy tematów zawierających w treści ogłoszenia lub prezentacje firm.
- Użytkownik, wypowiadając się na forum, ma obowiązek bezwzględnie dostosować się do zamieszczonych poniżej zasad:
- Nie wprowadzamy treści wyłącznie wielkimi literami.
- Prowadzimy dyskusję wyłącznie na temat określony w tytule wątku.
- Użytkownicy nie mogą publikować treści zawierających jakąkolwiek reklamę czy promocję produktów nie będących bezpośrednio związanych z tematyką strony dostępnej w domenie forumgastronomiczne.pl, treścią tematu lub wątku. ADMINISTRATOR zastrzega sobie prawo do usunięcia tego typu treści.
- Zabronione jest umieszczanie odnośników do innych stron (portale, fora, katalogi firm) o tematyce zbliżonej z tematyką strony dostępnej w domenie forumgastronomiczne.pl , strony te stanowią konkurencję dla forumgastronomiczne.pl i odnośniki do nich będą usuwane.
- Tematy lub wypowiedzi uznane za SPAM są usuwane. Czym jest SPAM na forum:
- Wypowiedzi w ramach wątków zawierające tylko prezentacje firmy (np. dane kontaktowe)
- Powielanie wypowiedzi w wielu wątkach jednocześnie (np. reklama firmy)
- Wszelkie formy marketingu szeptanego (np. celowo rozpoczęta dyskusja wskazująca na produkt, usługę lub firmę, której finałem jest reklama lub zwrócenie uwagi)
- W ramach forum funkcjonuje tzw ranking Użytkowników, który odznacza Użytkowników na podstawie ich aktywności na forum (system zlicza wypowiedzi Użytkownika, dotyczy aktywnych tematów) przydzielając odpowiednią ilość gwiazdek:
- 1 gwiazdka = 24 < ilość wypowiedzi Użytkownika < 50
- 2 gwiazdki = 49 < ilość wypowiedzi Użytkownika < 100
- 3 gwiazdki = 99 < ilość wypowiedzi Użytkownika < 200
- 4 gwiazdki = 199 < ilość wypowiedzi Użytkownika < 250
- 5 gwiazdek = 249 < ilość wypowiedzi Użytkownika
- Zabronione jest tzw. nabijanie postów mających na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum. Użytkownicy notorycznie nabijający posty będą blokowani lub usuwani.
- ADMINISTRATOR nie sprawdza treści publikowanych przez Użytkowników opinii oraz komentarzy, publikacja następuje w sposób automatyczny bez udziału ADMINISTRATORA.
- W przypadku zgłoszenia naruszenia zasad ADMINISTRATOR zastrzega sobie prawo do zmiany, przesunięcia lub wykreślenia części lub całości wpisu w celu dostosowania jego treści do ww. zasad.
- W ramach forum użytkownicy mają możliwość korzystania ze stopki (treść podana przez Użytkownika automatycznie wstawiana pod każdą wypowiedzią na forum), długość treści zawartej w stopce nie może przekroczyć 300 znaków (w tym spacje).
DZIAŁ OGŁOSZENIA
- Użytkownik, wprowadzając nowe ogłoszenie w dziale OGŁOSZENIA, ma obowiązek bezwzględnie dostosować się do zamieszczonych poniżej zasad:
- Ogłoszenie dotyczące tego samego przedmiotu lub usługi może być dodane tylko raz. Ogłoszenie można dodać tylko do jednej grupy (sprzedam, kupię, zamienię, wynajmę, do wynajęcia, zatrudnię, poszukuję pracy, pozostałe).
- Ogłoszenie jest aktywne do czasu ręcznego zablokowania przez Użytkownika, po okresie 30 dni kalendarzowych od daty dodania można je przesunąć na początek aktualnej listy ogłoszeń wybierając opcję WZNÓW.
- Tytuł ogłoszenia powinien być krótki, nie pisany wyłącznie wielkimi literami.
- Treść ogłoszenia powinna zawierać szczegółówy opis produktu lub usługi, którego ogłoszenie dotyczy, treść nie może być wprowadzona wyłącznie wielkimi literami.
- Wszystkie pola oznaczone jako wymagane należy bezwględnie wypełnić.
- Ogłoszenie można uzupełnić o 1 zdjęcie główne oraz 10 zdjęć dodatkowych, parametry techniczne zdjęcia: format pliku .jpg, maksymalna wielkość pliku: 300 kB
- Nie dodajemy ogłoszeń zawierających w treści prezentacje firm.
- ADMINISTRATOR nie sprawdza treści oraz zdjęć publikowanych przez Użytkowników ogłoszeń, publikacja następuje w sposób automatyczny bez udziału ADMINISTRATORA.
- W przypadku zgłoszenia naruszenia zasad ADMINISTRATOR zastrzega sobie prawo do zmiany, przesunięcia lub wykreślenia części lub całości ogłoszenia w celu dostosowania jego treści do ww. zasad.
POZOSTAŁE
- ADMINISTRATOR nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowanych przez Użytkowników opinii, komentarzy, ogłoszeń albowiem jego rola ogranicza się wyłącznie do udostępniania zasobów systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych.
- Zakazane jest publikowanie przez Użytkowników forumgastronomiczne.pl treści sprzecznych z prawem, naruszających dobra osobiste osób trzecich, a w szczególności wzywających do nienawiści lub dyskryminacji rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. jak również treści nawołujących do popełnienia przestępstwa.
- Ponadto zakazane jest publikowanie przez Użytkowników forumgastronomiczne.pl treści zawierającej słowa uznawane powszechnie za obelżywe (wulgaryzmy) oraz powszechnie uznanych za naganne moralnie.
- Użytkownicy forumgastronomiczne.pl oraz osoby trzecie w przypadku dostrzeżenia naruszenia regulaminu przez innych Użytkowników forumgastronomiczne.pl obowiązani są niezwłocznie powiadomić o tym fakcie ADMINISTRATORA forum poprzez formularz kontaktowy znajdujący się pod adresem internetowym: www.forumgastronomiczne.pl/kontakt .
- W przypadku zawiadomienia przez osoby trzecie o fakcie naruszenia regulaminu forumgastronomiczne.pl ADMINISTRATOR zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w ust. 9, 10 i 11 niniejszego regulaminu, na co użytkownicy akceptując niniejszy regulamin wyrażają zgodę. Ponadto ADMINISTRATOR uprawniony jest do zablokowania dostępu do usługi forumgastronomiczne.pl Użytkownikom naruszającym postanowienia niniejszego regulaminu.
- ADMINISTRATOR zobowiązany jest do niezwłocznego zablokowania dostępu do treści o bezprawnym charakterze w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych treści lub związanej z nimi działalności.
- ADMINISTRATOR zastrzega sobie prawo do zawieszenia świadczenia usługi forumgastronomiczne.pl z przyczyn od ADMINISTRATORA niezależnych, ponadto zastrzega sobie prawo czasowego zawieszenia świadczenia ww. usługi w przypadku konieczności przeprowadzenia napraw lub konserwacji systemów obsługujących oraz w związku z koniecznością ich modernizacji lub rozbudowy, przy czym o zaistnieniu takiej konieczności decyduje wyłącznie ADMINISTRATOR.
- ADMINISTRATOR zastrzega sobie prawo zaprzestania świadczenia usługi forumgastronomiczne.pl bez podania przyczyny.
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej www.forumgastronomiczne.pl/regulamin , ADMINISTRATOR zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, przy czym obowiązująca wersja Regulaminu jest dostępna na stronie pod adresem internetowym www.forumgastronomiczne.pl/regulamin . Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na ww. stronie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.