LISTA OSTATNICH 25 WYPOWIEDZI
| DO TEMATU |
DATA |
WYPOWIEDZI |
Piec do pizzy opalany drewnem firmy "Gastropiec"
Jutro prześlę namiary na firmę, która sprowadza piece z Włoch. Taki piec mogę w 100% polecić. Mój piec składa się z czterech bardzo grubych płyt szamotowych oraz szamotowej kopuły. W firmie Gastropiec robią piece z cegły szamotowej, co to znaczy? Czy nie będzie to przeszkadzało przy wypieku? Cegły mogą się osuwać.
Nie znaczy to, że piece z firmy Gastropiec są złe, bo mogą być rewelacyjne, ale tutaj musisz trochę pojeździć i popytać. Lepiej podjechać bezpośrednio do lokalu niż pytać na forum. Plusem tej firmy jest to, że stawiają sami piece i ładnie je obudowują.
Dam znać jutro. Pozdrawiam! |
2013-11-24 20:18:44 |
8 |
|
Piec do pizzy opalany drewnem firmy "Gastropiec"
Jeżeli masz zamiar kupić piec z firmy Gastropiec, najlepiej żebyś poprosił ich o kontakty do lokali, które już taki piec zakupili, porozmawiał z właścicielem oraz pizzermanem takiego lokalu, spróbował pizzy.
Piec opalany drewnem jest świetną sprawą, ale problem może pojawić się przy dużym ruchu. Dobry piec musi trzymać odpowiednią temperaturę szamotu nawet przy dużym obłożeniu lokalu. |
2013-11-23 22:36:41 |
8 |
|
Piec do pizzy opalany drewnem firmy "Gastropiec"
Nie znam firmy Gastropiec, natomiast prowadzę restaurację włoską i stałem przed podobnym problemem z wyborem pieca do pizzy opalanego drewnem.
W takim piecu najważniejsza jest jakość i grubość szamotu. Piece produkowane w Polsce często mają bardzo słaby szamot i nie spełniają swojej funkcji, choć nie musi to być regułą. Wydaje mi się, że najpewniejszym rozwiązaniem będzie zakup pieca sprowadzonego z Włoch, bo wiadomo, że mają największe doświadczenie w tym temacie.
Ja tak zrobiłem i jestem w 100% zadowolony. Ceny są wyższe ok 30%, ale na piecu nie powinieneś oszczędzać, bo przełóży się to na jakość pizzy.
Skąd jesteś? |
2013-11-23 22:30:47 |
8 |
|
Jaką zmywarkę gastronomiczną podblatową wybrać do niezawodnej pracy w kuchni szkolnej?
Jeżeli ma to być zmywarka podblatowa, to Silanos jest dobrym wyborem, ale dokładnie taka sama zmywarka (te same parametry) jest w gazetce jesiennej Stalgast. Stalgast składa zmywarki w Polsce na częściach Silanos. Poza zewnętrznym wyglądem i ceną nie różni się od podanego modelu. |
2013-11-19 22:46:12 |
11 |
|
Jaką zmywarkę gastronomiczną podblatową wybrać do niezawodnej pracy w kuchni szkolnej?
Na stronie Stalgastu w gazetce prmocyjnej na jesień, jest zmywarka, wyparzarka podblatowa w mocnej promocji. Podobno jest to urządzenie robione na częściach Silanosa, ale składane w Radomiu. Z serwisem też nie powinno być problemu. Myślę, że warto się zastanowić. |
2013-11-14 19:56:40 |
11 |
|
Szafa chłodnicza, stół chłodniczy dla gastronomii. Jakiej firmy?
Edesa i Stalgast mają podobne wymiary. Edesa ma w innym miejscu agregat, Edesta, Chyba od tyłu, Stalgast od frontu, to chyba na plus dla Edesy.
Edesa ma wnętrze a aluminium, Stalgast ze stali kwasodpornej, która opcja jest lepsza? |
2013-11-14 19:52:32 |
27 |
|
Szafa chłodnicza, stół chłodniczy dla gastronomii. Jakiej firmy?
Witam,
Chciałem kupić dużą szafę chłodniczą na kuchnię oraz dodatkowy stół do pizzy bez nadstawki. Jakich firm urządzenia polecacie?
Szafa chłodnicza będzie stała na kuchni, czyli agregat musi być odporny na tłuszcze.
Dodatkowy stół na stanowisko pizzermana odporny na mąkę.
Myślałem o firmie stalgast lub edesa. Stół stalgastu z nadstawką mam od kilku miesięcy, więc nie mogę się na razie wypowiedzieć w tym temacie.
Jakieś doświadczenia? |
2013-11-13 17:16:36 |
27 |
|
Zmywarka kapturowa
Zdecydowałem jednak na urządzenie podblatowe Silanos z podstawą pod zmywarkę. Jeżeli urządzenie nie sprawdzi się, wtedy zainwestuje w droższą zmywarkę kapturową lub podblatówkę winterhaler. Sprzedawca twierdzi, że taki Silanos w zupełności wystarczy, jest mało awaryjny, a jeśli się nie sprawdzi sam podejmie się sprzedaży urządzenia. Podobno bardzo ważną sprawą jest ustawienie dozowników płynów, dobra chemia oraz odpowiednie urzytkowanie. Takie podejście do sprawy mi odpowiada. Dam znać później, czy jestem zadowolony z wyboru.
Co do firmy gastronomiczne.pl (temat opisywany powyżej) dzwoniłem jeszcze dzisiaj do firmy prosząc o kontakt do Pana, który wypowiada się na forum. Chciałem jeszcze raz opisać dokładnie sytuację, jaka mnie spotkała. Pomyślałem, że kogoś zainteresuje opinia klienta, który nie jest do końca zadowolony z ich obsługi. Niestety, pomimo zostawionego kontaktu, nikt do mnie nie oddzwonił co poraz kolejny pokazuje w jaki sposób firma funkcjonuje. Nic dodać. Nic ująć. |
2013-11-05 23:51:44 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Wszystko zależy jakie mamy podejscie do biznesu oraz do naszych klientów. Najłatwiej jest powiedzieć to nie moja wina i nie mogę pomóc. Ja nie mam pretensji do firmy gastronomiczne.pl, że dostałem stół wgniecony. Nie mam również pretensji, że nie otrzymałem naprawy urządzenia lub zwrou kosztów naprawy. MAM PRETESJE O TO, ŻE PO KILKU TELEFONACH ORAZ WYSŁANYM MAILU Z REKLAMACJĄ NIE DOSTAŁEM OD FIRMY ŻADNEJ ODPOWIEDZI, NIE ZOSTAŁA PODJĘTA PRÓBA WYJAŚNIENIA SPRAWY ORAZ POMOCY. Firma nie skontaktowała się z firmą kurierską o co prosiłem, nie dostałem wyceny naprawy stołu oraz nawet jednego telefonu z zapytaniem, czy jeszcze w jakiś sposób mogą pomoc. Dlatego jestem zawiedziony obsługą firmy i pewnie już więcej z ich usługi nie skorzystam, pomimo atrakcyjnych cen. |
2013-11-05 13:38:43 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Proszę Pana,
Nie jestem złośliwym człowiekiem. Nie zależy mi na tym, żeby oczerniać Państwa firmę a jedynie przedsatawić swoją opinię o obsłudze w celu poprawy jakości usług firmy. Wydaje się Panu, że zna pan sprawę, ale z tego co Pan pisze wnioskuję, że nie jest tak do końca.
Jeżeli jest Pan poważnie zainteresowany moimi sugestiami, proszę o kontakt telefoniczny w tej sprawie.
Proszę mi wierzyć, że gdyby pracownicy dopełnili wszystkich obowiązków oraz wykazali zainteresowanie sprawą nie maiłbym do nikogo żalu. Dziwi mnie Pańska pewność co do właściwego załatwienia sprawy, bo moje odczucia są zupełnie inne.
Bartłomiej Musiał
605 064 984 |
2013-11-05 11:13:26 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
I jeszcze jedno. Wydaje mi sie, że przy sprzedaży drogiego sprzętu gastronomicznego, firmy powinny interesować się czy sprzęt spełnia oczekiwania klienta, czy są jakieś problemy. Sprzęt gastronomiczny wymaga dobrej obsługi, nie zawsze klient musi się znać na wszystkim.
Mam porównanie w innej firmie, gdzie kupuje teraz sprzęt gastronomiczny, jakie można mieć podejście do klienta. Przy zakupie ciężkiego sprzętu gastronomicznego firma wysyła swoich ludzi, sprawdza czy sprzęt zainstalowano poprawnie. Zwłaszcza na początkowym etapie firma przykłada dużą uwagę, czy sprzęt jest prawidłowo użytkowany. Zawsze chętnie odpowiada na wszelkie moje wątpliwości. Dlatego korzystam z usług tej firmy, pomimo, że ceny są często wyższe niż w tak dużych firmach obsługujących całą Polskę. W firmie gastronomiczne.pl i innych sklepach online tego brakuje. Często kupuje się kota w worku, a w razie problemów klient nie ma szans, bo liczy się tylko sprzedaż. |
2013-11-04 23:01:41 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Sprawa zakupu sprzętu gastronomiczne.pl przedstawiała się następująco.
Zanim dokonałem u Państwa zakupu chłodniczego stołu do pizzy firmy Stalgast wysyłałem kilkakrotnie zapytania dotyczące dokładnych wymiarów stołu, wymiarów, które nie były ujęte na Państwa stronie (np wysokość między nadstawką a blatem, dokładne wymiary blatu), wszystkie te pytania zostały bez odpowiedzi. Już wtedy pomyślałem, że coś jest nie tak, jak być powinno. Dopiero po kilku moich telefonach otrzymałem dokładne wymiary stołu drogą mailową. Stół kupowany był za pośrednictwem EFL. Umowa podpisana 19.06. Pieniądze przelane w przeciągu kilku dni. Przed podpisaniem umowy (kiedy wydana była decyzja pozytywna w sprawie leasingu) przedstawiciel EFL kontaktował się z Państwem i otrzymał wiadomość, że sprzęt jest dostępny i dostawa jest możliwa w przeciągu kilku dni od otrzymania pieniędzy. Zależało mi w miarę szybkiej dostawie. Sprzęt dotarł dopiero 10.07. Nie obyło się oczywiście bez telefonów do Państwa z przypomnieniem o dostawie. W tej sprawie interweniował również przedstawiciel EFL. Jednak to co stało się dalej, przeszło moje najgorsze oczekiwania. Dostawa stołu przewidziana była na 11.07. Dzień wcześniej dostałem telefon od pracowników, że przyjechał pan z firmy kurierskiej z lodówką. Byłem zaskoczony, ponieważ dostawa umówiona była na następny dzień w godzinach rannych, kiedy lokal miał być zamknięty. Oczywiście kurier nic o tym nie wiedział. Ponieważ nie chciałem robić problemu, zgodziłem się na zostawienie sprzętu. Kurier był sam (bardzo młody chłopak) kompletnie nie przygotowany na dostarczenie tak ogromnej przesyłki, lodówka na samochodzie NIE BYŁA W ŻADEN SPOSÓB ZABEZPIECZONA. Przesyłka była solidnie zapakowana, nie miałem możliwości odpakować jej przy klientach. Zapytałem kuriera, czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki wieczorem po zamknięciu lokalu, kurier się zgodził. Stół niestety okazał się zniszczony, miał duże wgniecenie przy agregacie. Próbowałem się kontaktować z firmą kurierską, ale liczyłem przede wszystkim na to, że firma gastronomiczne.pl w jakiś sposób zaangażuje się w sprawę. Będzie chciała pomóc i coś zaradzić (pomimo, iż zaistaniała sytuacja nie była z ich winy). Niestety sprawa została całkowicie zignorowana. 11.07 wysłałem do Państwa maila z reklamacją, opisem sytuacji i prośą o pomoc. Dzwoniłem kilkakrotnie i Pani przy telefonie obiecywała, że oddzwoni jeśli tylko będzie miała jakąś odpowiedź. Nic. Ani jednego razu nikt nie oddzwonił. Jedyną informację jaka dostałem to mail:
Zgłoszenie przekazaliśmy do działu reklamacji ale niestety jest jeden problem, tzn. zaznaczył Pan na liście przewozowym "stan towaru po rozpakowaniu" DOBRY oraz się Pan pod tym podpisał, co uniemożliwia nam dochodzenie jakichkolwiek roszczeń od firmy transportowej.
Proszę mnie zrozumieć. Nie jestem złośliwy. Kupiłem nowy sprzęt za kilkanaście tysięcy, a dostałem uszkodzony towar. Liczyłem na jakieś zainteresowanie z Państwa strony, próbę jakiejkolwiek pomocy. NIC. WIELKIE ROZCZAROWANIE.
Wydaje mi się, że w takich sytuacjach widać, komu zależy na srzedaży, a komu na kliencie. Ja nigdy w tak trudnej sytuacji nie zostawiłbym swojego klienta samego, zawsze poczuwam się do odpowiedzialności, nawet jeśli wina nie jest po mojej stronie.
Jeżeli chce Pan porozmawiać o tej sprawie telefonicznie, proszę o kontakt jutro.
Bartłomiej Musiał
605 064 984 |
2013-11-04 22:39:53 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Ze sklepem gastronomiczne.pl miałem już wątpliwą przyjemność współpracować i szczerze odradzam wszystkim, którzy zamierzają kupić tam sprzęt. Sklep zajmuje się tylko sprzedażą, a w przypadku problemów umywa ręce.
Zero kontaktu z obsługą strony, zero zainteresowania problemem, maile z reklamacją pozostawione bez odpowiedzi. Dobrego sprzedawcę poznaje się przede wszystkim po obsłudze posprzedażowej.
Sklep gastronomiczne.pl zdecydowanie odradzam! |
2013-11-04 21:22:52 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
bartlomiej.musial@yahoo.pl |
2013-11-02 23:24:42 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Aleksandrów Łódzki (łódzkie) |
2013-11-02 22:21:48 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Fakt. Mam bardzo mało miejsca na zmywaku. Wystarczy ma mały basen jednokomorowy i zmywarkę.
W poniedziałek zorientuję się, jakie są warunki wynajęcia UCL i parametry urządzenia. Być może taki wynajem będzie dobrym rozwiązaniem, żeby wypróbować sprzęt, oswoić się z nim i zdecydować co dalej.
Dam znac co postanowiłem.
Na razie dziękuję bardzo za pomoc :) |
2013-11-02 21:56:33 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Podobno podplatówki, nawet tych dobrych firm trochę gorzej domywają naczynia. Mają jedno ramię myjące i z tego powodu są mniej wydajne.
Nie upieram się przy kapturowej, ale mam duży ruch w lokalu i chciałbym całkowicie ograniczyć mycie naczyń do zmywania w takim urządzeniu (oczywiście poza plukaniem naczyń). Czy dobra podblatówka domyje dokładnie wszsytkie naczynia (szkło, ceramikę)?
Osobiście zastanawiałem się nad modelami Fagor FI-100 B BT DD oraz AD-120 B BT DD. Pierwsze urządzenie ma podobne parametry, ale jest tańsze (różnica głównie na wyświetlaczu). Który wybrać? Model AD-120 C jest już dla mnie trochę za drogi.
Wynajem urządzeń Winerhaller wychodzi dość dużo ze względu na wysoką cenę urzadzeń. |
2013-11-02 19:31:54 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Interesuje mnie zmywarka nowa w cenie maksymalnej 15000 brutto.
Zmywarki kapturowe Winterhalter są chyba dużo droższe? |
2013-11-02 14:22:06 |
48 |
|
Zmywarka kapturowa
Witam,
Proszę o pomoc w wyborze zmywarki kapturowej.
Jakie urządzenia polecacie dla lokali gastronomicznych (ok 50 miejsc siedzących)?
Które urządzenia są najmniej awaryjne?
Miałem zdecydować się na urządzenie firmy FAGOR, ale podobno dość szybko zaczynają się psuć.
Z góry dziękuję za pomoc :) |
2013-11-01 21:46:47 |
48 |
|
|