FORUM     OGŁOSZENIA    
 
STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / ZMYWARKA KAPTUROWA
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

ZMYWARKA KAPTUROWA

Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 1 napisany 2013-11-01 o godzinie 21:46:47.
Witam,


Proszę o pomoc w wyborze zmywarki kapturowej.
Jakie urządzenia polecacie dla lokali gastronomicznych (ok 50 miejsc siedzących)?
Które urządzenia są najmniej awaryjne?
Miałem zdecydować się na urządzenie firmy FAGOR, ale podobno dość szybko zaczynają się psuć.


Z góry dziękuję za pomoc :)
 
REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130
 
Autor: gastromas


Wypowiedzi: 2
Post 2 napisany 2013-11-02 o godzinie 08:24:42.
Proponuje zmywarkę kapturową Winterhalter GS 42,prosta w obsłudze oraz praktycznie niezawodna w eksploatacji. Skontaktuj się ze mną to udzielę więcej info.
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 3 napisany 2013-11-02 o godzinie 14:22:06.
Interesuje mnie zmywarka nowa w cenie maksymalnej 15000 brutto. 
Zmywarki kapturowe Winterhalter są chyba dużo droższe?
 
Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 4 napisany 2013-11-02 o godzinie 18:25:31.
A po co ci zmywarka kapturowa na 50 miejsc siedzących? Chyba że masz kaprys taki.
Dobra podblatówka nowa  z koszem 50x50 cm i odpowiednią wysokością otworu wsadowego starczy Ci w zupełności. Jeśli chcesz podwyższyć komfort pracy pracowników to stawiasz ją na podstawie i już.
Na Fagora narzekają ci którzy nie są w tej marce konkurencyjni i wiele można tu zarzucić firmie ale zmywarek Fagora praktycznie mój serwis nie naprawia i nie ma znimi problemu jeśli jest odpowiednio dobrana do potrzeb lokalu i mediów. Nie warto natomiast brać fagorów z najniższej półki ( niezależnie czy to kaptur czy nie ). Będą one głośne i średnio skuteczne. Jeśli rzeczywiście dysponujesz takim budżetem to ja bym proponował jeśli kaptur to Fagor AD-120 C lub AD-120 B BT DD - ta pierwsza ma podwójne ścianki jest cichsza i lepiej zaizolowana termicznie.
A jeśli podblatówka to WINTERHALTER UC-L na podstawie.
Do każdej uzdatniacz oczywiście automat. Przy Winterhalterze możesz też iść w "rental" i dostawac co miesiąc fakture którą wpuścisz w koszta, a korzystać ze zmywarki która cały czas jest na gwarancjii. Możesz ją wykupić potem oczywiście za grosze. Gdybyś chciał taką UC-L kupić to 15 tyś brutto starczy na zmywarkę powiedzmy z podstawą. musisz doliczyć uzdatniacz i montaż.
Pozdrawiam

Zapomniałem dodać że idąc w taniość narażasz się potem na nieprzyjemności typu:
- złe dozowanie płynów ze względu na wachania ciśnienia wody ( tanie dozowniki )
- złe płukanie z powodu jak poniżej ( brak pompy płuczącej i ramiona na jednej pompie )
- słabe spływanie wody ( wysoki odpływ i brak pompy spustowej )
- twarda woda ( jak obsługa zapomina regenerować zmiękczacz - temu automat )
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 5 napisany 2013-11-02 o godzinie 19:31:54.
Podobno podplatówki,  nawet tych dobrych firm trochę gorzej domywają naczynia. Mają jedno ramię myjące i z tego powodu są mniej wydajne. 
Nie upieram się przy kapturowej, ale mam duży ruch w lokalu i chciałbym całkowicie ograniczyć mycie naczyń do zmywania w takim urządzeniu (oczywiście poza plukaniem naczyń). Czy dobra podblatówka domyje dokładnie wszsytkie naczynia (szkło, ceramikę)?
Osobiście zastanawiałem się nad modelami Fagor FI-100 B BT DD oraz AD-120 B BT DD. Pierwsze urządzenie ma podobne parametry, ale jest tańsze (różnica głównie na wyświetlaczu). Który wybrać? Model AD-120 C jest już dla mnie trochę za drogi.
Wynajem urządzeń Winerhaller wychodzi dość dużo ze względu na wysoką cenę urzadzeń.
 
Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 6 napisany 2013-11-02 o godzinie 21:09:51.
Twoje obawy są bezzasadne. Jeśli masz taki młyn i chcesz tam myć i domywać wszystkie rodzaje naczyń to potrzebna ci zmywarka programowalna. Naczynia porcelanowe myje się inaczej ni z  szkło pomijając już to że szkło przydało by się spłukać zimną wodą żeby nie podawać np piwa w ciepłej szklanicy. Zmywarki które podałeś to dobre produkty ale uniwersalne. Tam parametrem na który masz wpływ jest tylko czas. Problem z domyciem kawy herbaty, biciem szkła i zaciekami prawie na 100 % wystąpi. W winterhalterze zrobisz sobie 4 programy każdy o innych parametrach i jazda. Przy kapturówkach pomijając jakie to urządzenia nalezy stosować cały ciąg zmywalniczy więc musisz dołożyć jeszcze conajmniej dwa stoły z prowadnicami na kosze załadowczy ze zlewem, otworem resztkowym bądź młynkiem i wyładowczy najlepiej conajmniej 1200 mm aby weszły dwa kosze po zmyciu ( jeden kosz nie korkuje mycia ). To też koszty a bez tego kaptur to bezsens.
Moim zdaniem UCL dla Ciebie to idealne rozwiązanie. 
jeśli chodzi o wynajem to zależy do czego się porównuje i czy szukasz kosztów. Jakimś rozwiązanie były by też dwie tańsze zmywarki jedna do naczyń druga do szkła. Dobrać odpowiednio chemie zaprojektować zmywalnie i też się da.
Daj znać w którym kierunku idziesz.
pozdrawiam
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 7 napisany 2013-11-02 o godzinie 21:56:33.
Fakt. Mam bardzo mało miejsca na zmywaku. Wystarczy ma mały basen jednokomorowy i zmywarkę. 
W poniedziałek zorientuję się, jakie są warunki wynajęcia UCL i parametry urządzenia. Być może taki wynajem będzie dobrym rozwiązaniem, żeby wypróbować sprzęt, oswoić się z nim i zdecydować co dalej. 
Dam znac co postanowiłem.
Na razie dziękuję bardzo za pomoc :)
 
Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 8 napisany 2013-11-02 o godzinie 22:15:43.
Napisz jeszcze z jakiego rejonu jesteś
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 9 napisany 2013-11-02 o godzinie 22:21:48.
Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
 
Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 10 napisany 2013-11-02 o godzinie 23:11:54.
napisz mi swój mail na 510-069-986 to Ci prześle propozycje konkretne co do zmywarki
ZMYWARKA KAPTUROWA
REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130
 
Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 11 napisany 2013-11-02 o godzinie 23:12:29.
sory zły numer 510-068-986
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 12 napisany 2013-11-02 o godzinie 23:24:42.
bartlomiej.musial@yahoo.pl
 
Autor: Komis Gastronomiczny
forum

Wypowiedzi: 30
Post 13 napisany 2013-11-04 o godzinie 08:01:52.
Zmywarki winterhalter to bardzo dobre urządzenia, możliwość programowania to duży plus ale zastanów się czy Tobie jest potrzebna aż taka zmywarka.
skup i sprzedaż urządzeń używanych
wykonujemy wyceny i przeglądy techniczne
 
Autor: Hurtownia Gastronomiczna
forumforum

Wypowiedzi: 85
Post 14 napisany 2013-11-04 o godzinie 10:06:26.
W naszej ofercie znajdziesz zmywarki gastronomiczne firmy SILANOS lub COLGED (REDFOX) oraz niezbędne wyposażenie tj środki myjące i nabłyszczające, podstawy, dozowniki, kosze itp. Jeżeli jesteś zainteresowany to zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania indywidualnej oferty.
  • Zmywarka podblatowa to koszt od 2700 zł netto
  • Zmywarka kapturowa to koszt od 8500 zł netto
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 15 napisany 2013-11-04 o godzinie 21:22:52.
Ze sklepem gastronomiczne.pl miałem już wątpliwą przyjemność współpracować i szczerze odradzam wszystkim, którzy zamierzają kupić tam sprzęt. Sklep zajmuje się tylko sprzedażą, a w przypadku problemów umywa ręce.
Zero kontaktu z obsługą strony, zero zainteresowania problemem, maile z reklamacją pozostawione bez odpowiedzi. Dobrego sprzedawcę poznaje się przede wszystkim po obsłudze posprzedażowej. 
Sklep gastronomiczne.pl zdecydowanie odradzam!
 
Autor: Hurtownia Gastronomiczna
forumforum

Wypowiedzi: 85
Post 16 napisany 2013-11-04 o godzinie 21:55:02.
bartek002 napisał(a) w dniu 2013-11-04 o godzinie 21:22:52:
Ze sklepem gastronomiczne.pl miałem już wątpliwą przyjemność współpracować i szczerze odradzam wszystkim, którzy zamierzają kupić tam sprzęt. Sklep zajmuje się tylko sprzedażą, a w przypadku problemów umywa ręce.
Zero kontaktu z obsługą strony, zero zainteresowania problemem, maile z reklamacją pozostawione bez odpowiedzi. Dobrego sprzedawcę poznaje się przede wszystkim po obsłudze posprzedażowej. 
Sklep gastronomiczne.pl zdecydowanie odradzam!

Proszę o opisanie problemu, gdyż u nas ze wszystkich reklamacji jest rozliczany pracownik działu serwisu, więc napewno w przypadku zgłoszonej reklamacji musiał Pan dostać odpowiedź, w takim przypadku zawsze kontaktuje się z Klientem nasz pracownik.

Jeżeli reklamacja nie została załatwiona po Pana myśli to być może była jakaś przyczyna np. uszkodzenie mechaniczne towaru.

Czekamy na opis Pana problemu.
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 17 napisany 2013-11-04 o godzinie 22:39:53.
Sprawa zakupu sprzętu gastronomiczne.pl przedstawiała się następująco.
Zanim dokonałem u Państwa zakupu chłodniczego stołu do pizzy firmy Stalgast wysyłałem kilkakrotnie zapytania dotyczące dokładnych wymiarów stołu, wymiarów, które nie były ujęte na Państwa stronie (np wysokość między nadstawką a blatem, dokładne wymiary blatu), wszystkie te pytania zostały bez odpowiedzi. Już wtedy pomyślałem, że coś jest nie tak, jak być powinno. Dopiero po kilku moich telefonach otrzymałem dokładne wymiary stołu drogą mailową. Stół kupowany był za pośrednictwem EFL. Umowa podpisana 19.06. Pieniądze przelane w przeciągu kilku dni. Przed podpisaniem umowy (kiedy wydana była decyzja pozytywna w sprawie leasingu) przedstawiciel EFL kontaktował się z Państwem i otrzymał wiadomość, że sprzęt jest dostępny i dostawa jest możliwa w przeciągu kilku dni od otrzymania pieniędzy. Zależało mi w miarę szybkiej dostawie. Sprzęt dotarł dopiero 10.07. Nie obyło się oczywiście bez telefonów do Państwa z przypomnieniem o dostawie. W tej sprawie interweniował również przedstawiciel EFL. Jednak to co stało się dalej, przeszło moje najgorsze oczekiwania. Dostawa stołu przewidziana była na 11.07. Dzień wcześniej dostałem telefon od pracowników, że przyjechał pan z firmy kurierskiej z lodówką. Byłem zaskoczony, ponieważ dostawa umówiona była na następny dzień w godzinach rannych, kiedy lokal miał być zamknięty. Oczywiście kurier nic o tym nie wiedział. Ponieważ nie chciałem robić problemu, zgodziłem się na zostawienie sprzętu. Kurier był sam (bardzo młody chłopak) kompletnie nie przygotowany na dostarczenie tak ogromnej przesyłki, lodówka na samochodzie NIE BYŁA W ŻADEN SPOSÓB ZABEZPIECZONA. Przesyłka była solidnie zapakowana, nie miałem możliwości odpakować jej przy klientach. Zapytałem kuriera, czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki wieczorem po zamknięciu lokalu, kurier się zgodził. Stół niestety okazał się zniszczony, miał duże wgniecenie przy agregacie. Próbowałem się kontaktować z firmą kurierską, ale liczyłem przede wszystkim na to, że firma gastronomiczne.pl w jakiś sposób zaangażuje się w sprawę. Będzie chciała pomóc i coś zaradzić (pomimo, iż zaistaniała sytuacja nie była z ich winy). Niestety sprawa została całkowicie zignorowana. 11.07 wysłałem do Państwa maila z reklamacją, opisem sytuacji i prośą o pomoc. Dzwoniłem kilkakrotnie i Pani przy telefonie obiecywała, że oddzwoni jeśli tylko będzie miała jakąś odpowiedź. Nic. Ani jednego razu nikt nie oddzwonił. Jedyną informację jaka dostałem to mail:
Zgłoszenie przekazaliśmy do działu reklamacji ale niestety jest jeden problem, tzn. zaznaczył Pan na liście przewozowym "stan towaru po rozpakowaniu" DOBRY oraz się Pan pod tym podpisał, co uniemożliwia nam dochodzenie jakichkolwiek roszczeń od firmy transportowej.
Proszę mnie zrozumieć. Nie jestem złośliwy. Kupiłem nowy sprzęt za kilkanaście tysięcy, a dostałem uszkodzony towar. Liczyłem na jakieś zainteresowanie z Państwa strony, próbę jakiejkolwiek pomocy. NIC. WIELKIE ROZCZAROWANIE.
Wydaje mi się, że w takich sytuacjach widać, komu zależy na srzedaży, a komu na kliencie. Ja nigdy w tak trudnej sytuacji nie zostawiłbym swojego klienta samego, zawsze poczuwam się do odpowiedzialności, nawet jeśli wina nie jest po mojej stronie.

Jeżeli chce Pan porozmawiać o tej sprawie telefonicznie, proszę o kontakt jutro.

Bartłomiej Musiał 
605 064 984
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 18 napisany 2013-11-04 o godzinie 23:01:41.
I jeszcze jedno. Wydaje mi sie, że przy sprzedaży drogiego sprzętu gastronomicznego, firmy powinny interesować się czy sprzęt spełnia oczekiwania klienta, czy są jakieś problemy. Sprzęt gastronomiczny wymaga dobrej obsługi, nie zawsze klient musi się znać na wszystkim.
Mam porównanie w innej firmie, gdzie kupuje teraz sprzęt gastronomiczny, jakie można mieć podejście do klienta. Przy zakupie ciężkiego sprzętu gastronomicznego firma wysyła swoich ludzi, sprawdza czy sprzęt zainstalowano poprawnie. Zwłaszcza na początkowym etapie firma przykłada dużą uwagę, czy sprzęt jest prawidłowo użytkowany. Zawsze chętnie odpowiada na wszelkie moje wątpliwości. Dlatego korzystam z usług tej firmy, pomimo, że ceny są często wyższe niż w tak dużych firmach obsługujących całą Polskę. W firmie gastronomiczne.pl i innych sklepach online tego brakuje. Często kupuje się kota w worku, a w razie problemów klient nie ma szans, bo liczy się tylko sprzedaż.
 
Autor: Hurtownia Gastronomiczna
forumforum

Wypowiedzi: 85
Post 19 napisany 2013-11-05 o godzinie 08:51:49.
Panie Bartek002 sprawdziłem w firmie i Pana reklamacja jest zakończona negatywnie, powód: nieuzasadniona reklamacja.

Chciałbym jeszcze sprostować kilka podanych przez Pana informacji:
  1. brak odpowiedzi na zapytanie o odległość pomiędzy stołem a nadstawką
    Nasz pracownik nie dysponował taką informacją i zwrócił się w tej sprawie do producenta żeby zostało to zmierzone, niestety ze względu na dużą ilość pracy zmierzyli to po prawie tygodniu.
  2. podpisanie umowy leasingowej nie jest równoznaczne z wysyłką towaru
    Procedura wygląda w taki sposób, że Klient podpisuje umowę, wówczas firma leasingowa zamawia oficjalnie towar u nas, my wystawiamy niezbędne dokumenty (faktura), na podstawie których leasing dokonuje płatności. Gdy mamy potwierdzenie wpłaty lub zaksięgowane środki na rachunku dopiero wtedy towar jest wysyłany. Interwencja przedstawiciela EFL nie była konieczna, bo oni procedury nasze znają i my ich również.
  3. dostawa przez kuriera
    Zamówiony przez Pana produkt został dostarczony przez firmę kurierską, towar został odpowiednio zabezpieczony do transportu (oryginalne opakowanie producenta), a o sposobie jego transportu decyduje już przewoźnik. Jeżeli uznali, że nie ma potrzeby dodatkowo tego zabezpieczać w samochodzie to tego nie zrobili, zwrócę tutaj uwagę że waga stołu to około 200 kg, więc przy jeździe zgodnie z obowiązującymi przepisami raczej się nie przesunie.
    Ustalony był termin dostawy na konkretny dzień do godziny 11 tak aby dostawa odbyła się przed otwarciem lokalu. Tutaj musimy przyznać Panu rację, że kurier nie dostosował się do terminu.
    Towar został wysłany bezpośrednio z magazynu producenta.
  4. uszkodzenie i reklamacja
    Każdy towar dostarczany przez kuriera należy sprawdzić w jego obecności, jest to ogólnie przyjęta zasada oraz zapis w naszych warunkach zakupu. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia należy spisać protokół szkody i na tej podstawie uznajemy reklamację gdy jest uzasadniona. Pan towaru nie sprawdził i do tego podpisał dokumenty przewozowe, w tym dokument potwierdzający: STAN TOWARU PO ROZPAKOWANIU: DOBRY.

    Zaproponowaliśmy Panu możliwość nabycia wgniecionego elementu na specjalnych warunkach ale nie był Pan tym zainteresowany, więc uznaliśmy temat za zakończony.

  5. brak odpowiedzi na mejle
    W zaistniałej sytuacji kontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie, informują o przebiegu Pana reklamacji.

Obsługujemy bardzo dużą ilość Klientów na terenie całego kraju i każdy ma możliwość wyboru:
  • dostawa kurierem i bardzo dobra cena (Panu zależało wówczas głównie na cenie)
  • dostawa przez naszego pracownika, naszym transportem z wniesieniem i montażem, dodatkowo jest możliwość szkolenia w zakresie obsługi sprzętu ale te wszystkie wymienione możliwości są dodatkowo płatne
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 20 napisany 2013-11-05 o godzinie 11:13:26.
Proszę Pana,

Nie jestem złośliwym człowiekiem. Nie zależy mi na tym, żeby oczerniać Państwa firmę a jedynie przedsatawić swoją opinię o obsłudze w celu poprawy jakości usług firmy. Wydaje się Panu, że zna pan sprawę, ale z tego co Pan pisze wnioskuję,  że nie jest tak do końca.
Jeżeli jest Pan poważnie zainteresowany moimi sugestiami, proszę o kontakt telefoniczny w tej sprawie. 
Proszę mi wierzyć, że gdyby pracownicy dopełnili wszystkich obowiązków oraz wykazali zainteresowanie sprawą nie maiłbym do nikogo żalu. Dziwi mnie Pańska pewność co do właściwego załatwienia sprawy, bo moje odczucia są zupełnie inne.

Bartłomiej Musiał
605 064 984
ZMYWARKA KAPTUROWA
REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130
 
Autor: spec gastronomiczny
forumforumforum

Wypowiedzi: 126
Post 21 napisany 2013-11-05 o godzinie 12:25:35.
Na tym rorum coraz ciekawiej się robi, coraz więcej opinii na temat konkurencji:)

Bartosz002 bez urazy ale skoro podpisałeś że jest okey to do kogo pretensje? Równie dobrze uszkodzenie mogło powstać przy wnoszeniu. Życie uczy i pokazuje jacy są i dostawcy sprzętu i klienci. w gastronomii wszyscy tylko wymagają a wyobraź sobie sytuacje że przychodzi do Ciebie Klient zamawia pizze w połidnie i wieczorem dzwoni, że ma tą pizze ale jest na niej za mało szynki i co wymieniasz pizze?
Klienci wymagają wysokich rabatów, fachowego doradztwa, szkoleń, montażów i opieki po sprzedaży ale tylko z czego to opłacić jak każdy chce kupić jak najtaniej. Ciekaw jestem czy każdemu klientowi udzielasz mega rabatu żeby kupił, do tego np. tv w lokalu, wifi min 15 mb, toaleta, bezpłatny parking, wielka dolewka, ładna kelnerka, duża przestrzeń itp.. Raczej nie. Sorry ale takie jest moje zdanie w tym temacie.

Wracając do tematu zmywarki to nie ma sensu inwestować w zmywarkę kapturową ani w zmywarkę podblatową firmy winterhalter, zwykła podblatowa np. fagor wystarczy.
 
Autor: Andrzejj


Tematy: 2
Wypowiedzi: 23
Post 22 napisany 2013-11-05 o godzinie 13:09:06.
Moim zdaniem spec gastronomiczny ma skrzywione podejście do biznesu i klientów. Czasy są ciężkie i o każdego klienta należy dbać i starać się o jak najlepszą relacje. Ja wymagam od moich dostawców i sam jako dostawca żywności klientom staram się zaoferować jak najlepszą usługę. Podawane przez speca przykłady to bzdura, specu może warto się zastanowić co piszesz bo firma raczej z takiego pracownika nie byłaby zadowolona. Ja przynajmniej z usług firmy, w której pracują tacy pracownicy bym nie korzystał.
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 23 napisany 2013-11-05 o godzinie 13:38:43.
spec gastronomiczny napisał(a) w dniu 2013-11-05 o godzinie 12:25:35:
Na tym rorum coraz ciekawiej się robi, coraz więcej opinii na temat konkurencji:)

Bartosz002 bez urazy ale skoro podpisałeś że jest okey to do kogo pretensje? Równie dobrze uszkodzenie mogło powstać przy wnoszeniu. Życie uczy i pokazuje jacy są i dostawcy sprzętu i klienci. w gastronomii wszyscy tylko wymagają a wyobraź sobie sytuacje że przychodzi do Ciebie Klient zamawia pizze w połidnie  i wieczorem dzwoni, że ma tą pizze ale jest na niej za mało szynki i co wymieniasz pizze?
Klienci wymagają wysokich rabatów, fachowego doradztwa, szkoleń, montażów i opieki po sprzedaży ale tylko z czego to opłacić jak każdy chce kupić jak najtaniej. Ciekaw jestem czy każdemu klientowi udzielasz mega rabatu żeby kupił, do tego np. tv w lokalu, wifi min 15 mb, toaleta, bezpłatny parking, wielka dolewka, ładna kelnerka, duża przestrzeń itp.. Raczej nie. Sorry ale takie jest moje zdanie w tym temacie.

Wracając do tematu zmywarki to nie ma sensu inwestować w zmywarkę kapturową ani w zmywarkę podblatową firmy winterhalter, zwykła podblatowa np. fagor wystarczy.

Wszystko zależy jakie mamy podejscie do biznesu oraz do naszych klientów. Najłatwiej jest powiedzieć to nie moja wina i nie mogę pomóc. Ja nie mam pretensji do firmy gastronomiczne.pl, że dostałem stół wgniecony. Nie mam również pretensji, że nie otrzymałem naprawy urządzenia lub zwrou kosztów naprawy. MAM PRETESJE O TO, ŻE PO KILKU TELEFONACH ORAZ WYSŁANYM MAILU Z REKLAMACJĄ NIE DOSTAŁEM OD FIRMY ŻADNEJ ODPOWIEDZI, NIE ZOSTAŁA PODJĘTA PRÓBA WYJAŚNIENIA SPRAWY ORAZ POMOCY. Firma nie skontaktowała się z firmą kurierską o co prosiłem, nie dostałem wyceny naprawy stołu oraz nawet jednego telefonu z zapytaniem, czy jeszcze w jakiś sposób mogą pomoc. Dlatego jestem zawiedziony obsługą firmy i pewnie już więcej z ich usługi nie skorzystam, pomimo atrakcyjnych cen.
 
Autor: wisior


Wypowiedzi: 18
Post 24 napisany 2013-11-05 o godzinie 15:10:54.
W lokalu na 50 osób to najlepiej się sprawdzi zmywarka podblatowa. Winterhalter bardzo dobrze myje ale wymaga ich chemii i zmiękczacza a to w dłuższym okresie eksploatacji nie jest tanie. Poszukaj w internecie zmywarek firmy RMColged - mają one możliwość programowania i są dużo tańsze. Na zmywarce lepiej zaoszczędzić, bo ona tylko myje i jaka by nie była to dobrze ustawiona umyje naczynia, a psuć to się wszystkie psują.
 
Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 25 napisany 2013-11-05 o godzinie 18:29:43.
spec gastronomiczny napisał(a) w dniu 2013-11-05 o godzinie 12:25:35:

Wracając do tematu zmywarki to nie ma sensu inwestować w zmywarkę kapturową ani w zmywarkę podblatową firmy winterhalter, zwykła podblatowa np. fagor wystarczy.


Jasne jeździjmy wszyscy polonezami i narzekajmy jak nam źle. Jak za komuny. Opinia o stwierdzeniu  "nie ma sensu"  chyba nie nadaje się na forum. Jeśli klient ma jakieś przeznaczone środki na cel to kupując słabszy tańszy produkt wcale nie oszczędza tylko zmniejsza komfort pracy, a czasem systematycznie wręcz zaczyna dokładać większe kwoty na eksploatacje. Co do wymagań do drogiej chemi to płyny Winterhaltera kosztują dla klienta końcowego tyle samo co średnio półkowe Voigt-y którym również ciężko zarzucić brak skuteczności. Chyba że ktoś chce lać Ludwika to faktycznie będzie taniej.
 
Autor: bartek002


Tematy: 2
Wypowiedzi: 19
Post 26 napisany 2013-11-05 o godzinie 23:51:44.
Zdecydowałem jednak na urządzenie podblatowe Silanos z podstawą pod zmywarkę. Jeżeli urządzenie nie sprawdzi się, wtedy zainwestuje w droższą zmywarkę kapturową lub podblatówkę winterhaler. Sprzedawca twierdzi, że taki Silanos w zupełności wystarczy, jest mało awaryjny, a jeśli się nie sprawdzi sam podejmie się sprzedaży urządzenia. Podobno bardzo ważną sprawą jest ustawienie dozowników płynów, dobra chemia oraz odpowiednie urzytkowanie. Takie podejście do sprawy mi odpowiada. Dam znać później, czy jestem zadowolony z wyboru.
Co do firmy gastronomiczne.pl (temat opisywany powyżej) dzwoniłem jeszcze dzisiaj do firmy prosząc o kontakt do Pana, który wypowiada się na forum. Chciałem jeszcze raz opisać dokładnie sytuację, jaka mnie spotkała. Pomyślałem, że kogoś zainteresuje opinia klienta, który nie jest do końca zadowolony z ich obsługi. Niestety, pomimo zostawionego kontaktu, nikt do mnie nie oddzwonił co poraz kolejny pokazuje w jaki sposób firma funkcjonuje. Nic dodać. Nic ująć.
 
Autor: gastromex
forumforumforumforumforum

Wypowiedzi: 258
Post 27 napisany 2014-01-23 o godzinie 06:40:04.
Trochę dziwne, że towar wysyłacie kurierem... nie ma to jak bezpośredni kontakt z klientem i dowóz do klienta osobiście, gdzie rozpakowuje sie towar i na miejscu instaluje, aby klient mógł sobie sprawdzić że urządzenie działa prawidłowo. Nie macie swojego serwisu który instaluje urządzenie u klienta, a handlujecie sprzętem? Tak  to właśnie później wygląda, zrzucanie winy na producenta, a właśnie na tym polega dystrybucja, że jak się działa jako dystrybutor jakiejś firmy, tak jak ja Fagora i Stalgastu, to zobowiązuje się zapewnienie własnego serwisu, a nie liczy na serwis producenta...
 
Autor: gastromex
forumforumforumforumforum

Wypowiedzi: 258
Post 28 napisany 2014-01-23 o godzinie 06:41:36.
Panie Bartku,ja jednak bym polecił Fagora, wieloletni,sprawdzony producent i wysoka półka klasy.  Gdyby Pan jeszcze nie kupił, zapraszam: gastromex@wp.pl, możemy zejść do ceny dystrybucyjnej
 
Autor: gastromex
forumforumforumforumforum

Wypowiedzi: 258
Post 29 napisany 2014-01-23 o godzinie 06:48:59.
Co się tyczy używalności zmywarki kapturowej, to wiadomo, jest droższa w sprzedaży ale wygodniejsza w użytkowaniu, szczególnie dotyczy to małych zmywalni...
 
Autor: Hurtownia Gastronomiczna
forumforum

Wypowiedzi: 85
Post 30 napisany 2014-01-27 o godzinie 10:20:22.
gastromex napisał(a) w dniu 2014-01-23 o godzinie 06:40:04:
Trochę dziwne, że towar wysyłacie kurierem... nie ma to jak bezpośredni kontakt z klientem i dowóz do klienta osobiście, gdzie rozpakowuje sie towar i na miejscu instaluje, aby klient mógł sobie sprawdzić że urządzenie działa prawidłowo. Nie macie swojego serwisu który instaluje urządzenie u klienta, a handlujecie sprzętem? Tak  to właśnie później wygląda, zrzucanie winy na producenta, a właśnie na tym polega dystrybucja, że jak się działa jako dystrybutor jakiejś firmy, tak jak ja Fagora i Stalgastu, to zobowiązuje się zapewnienie własnego serwisu, a nie liczy na serwis producenta...

Panie Gastromex, skoro nie zna Pan tematu to proszę się nie wtrącać. Nasza firma posiada serwis, każdy Klient ma możliwość zamówienia towaru z opcją dostawy przez naszego pracownika. Niestety często liczy się niska cena, a to wiąże się np. z dostawą kurierem gdzie istnieje pewne ryzyko, dlatego Klient również musi się dostosować (sprawdzenie przesyłki itp).
Jeżeli jest Pan dystrybutorem firmy STALGAST to dziwie się Pana wypowiedzi, bo albo Pan nie wiele kupuje i nie ma pojęcia jak wyglądają pewne procedury w tej firmie albo jeszcze niespodzianki przed Panem.
ZMYWARKA KAPTUROWA
REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130
 
Autor: RysM Technologies


Wypowiedzi: 3
Post 31 napisany 2014-01-27 o godzinie 15:24:04.
Panie Bartku, widzę że nikt nie poruszył tego tematu, ale bardzo istotną informacją przy wyborze zmywarki jest wielkość talerzy jakie będą€] tam myte. Standardowe podblatowe zmywarki posiadają komorę na talerze do max 31 cm. A kapturowe oczywiście mają większe możliwości. 

W razie konkretnych pytań, służę pomocą.

Pozdrawiam
Alicja 791866455
 
Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 32 napisany 2014-02-03 o godzinie 19:17:47.
RysM Technologies napisał(a) w dniu 2014-01-27 o godzinie 15:24:04:
Panie Bartku, widzę że nikt nie poruszył tego tematu, ale bardzo istotną informacją przy wyborze zmywarki jest wielkość talerzy jakie będą€] tam myte. Standardowe podblatowe zmywarki posiadają komorę na talerze do max 31 cm. A kapturowe oczywiście mają większe możliwości. 

W razie konkretnych pytań, służę pomocą.

Pozdrawiam
Alicja 791866455


Proponowany wcześniej  UC-L ma 404 mm i jak człowiek  napisał ma miejsce na zlew i zmywarke to gdzie tam kapturówke wepchać z całym ciągiem stołów.
 
Autor: misiaczeklodowy
forumforum

Tematy: 2
Wypowiedzi: 73
Post 33 napisany 2014-02-04 o godzinie 08:48:42.
a do czego ci zmywarka kapturowa przy 50 miejscach siedzących?
Szkoda kasy i miejsca. Kup normalną podblatówkę. I to nawet nie zmywarkę, a jedynie wyparzarkę. Jeszcze nie widziałem - poza naprawdę dużymi kuchniami hotelowymi - by ktokolwiek mył naczynia po gościach w zmywarce. To się myje ręcznie na zmywaku, a wkłada na 2,5 minuty do wyparzenia. 

A jak chcesz kupić naprawdę sensowny sprzęt to nie słuchaj tych wszystkich speców powyżej, którzy zajmują się sprzedażą, tylko podjedź do kilku lokali i zobacz ich sprzęt, jak rzeczywiście pracuje.
Bo opowieści handlarzy to możesz im wsadzić :-)
 
Autor: Bartek K.
forum

Tematy: 3
Wypowiedzi: 29
Post 34 napisany 2014-02-06 o godzinie 06:20:53.
misiaczeklodowy napisał(a) w dniu 2014-02-04 o godzinie 08:48:42:

Jeszcze nie widziałem - poza naprawdę dużymi kuchniami hotelowymi - by ktokolwiek mył naczynia po gościach w zmywarce. To się myje ręcznie na zmywaku, a wkłada na 2,5 minuty do wyparzenia. 

Wyposażyłem kompleksowo ponad 100 różnej wielkości lokali ale mało kto działa jak powyżej.... zlew i wypażarka - to ci dopiero oszczedność czasu pracy, wody, energii,...
Misiu, zapraszam do wyposażonych przeze mnie lokali, pooglądasz sobie, popytasz - i zobaczysz, czy zmywarki służą tak tylko za mebel jak napisałeś...
Chyba zrezygnuję z obecności na tym forum jak dalej będę musiał takie bzdury czytać...
 
Autor: misiaczeklodowy
forumforum

Tematy: 2
Wypowiedzi: 73
Post 35 napisany 2014-02-06 o godzinie 11:49:55.
Bartek K. napisał(a) w dniu 2014-02-06 o godzinie 06:20:53:

Wyposażyłem kompleksowo ponad 100 różnej wielkości lokali ale mało kto działa jak powyżej.... zlew i wypażarka - to ci dopiero oszczedność czasu pracy, wody, energii,...
Misiu, zapraszam do wyposażonych przeze mnie lokali, pooglądasz sobie, popytasz - i zobaczysz, czy zmywarki służą tak tylko za mebel jak napisałeś...
Chyba zrezygnuję z obecności na tym forum jak dalej będę musiał takie bzdury czytać...


Jeżeli jeden z tych Twoich stu lokali jest gdzieś na Dolnym lub Górnym Śląsku, to daj namiar. Chętnie podjadę i zobaczę jak działa mycie naczyń po gościach wyłącznie w zmywarce.
 
Autor: spec gastronomiczny
forumforumforum

Wypowiedzi: 126
Post 36 napisany 2014-02-12 o godzinie 23:32:30.
misiaczeklodowy napisał(a) w dniu 2014-02-04 o godzinie 08:48:42:
a do czego ci zmywarka kapturowa przy 50 miejscach siedzących?
Szkoda kasy i miejsca. Kup normalną podblatówkę. I to nawet nie zmywarkę, a jedynie wyparzarkę. Jeszcze nie widziałem - poza naprawdę dużymi kuchniami hotelowymi - by ktokolwiek mył naczynia po gościach w zmywarce. To się myje ręcznie na zmywaku, a wkłada na 2,5 minuty do wyparzenia. 

A jak chcesz kupić naprawdę sensowny sprzęt to nie słuchaj tych wszystkich speców powyżej, którzy zajmują się sprzedażą, tylko podjedź do kilku lokali i zobacz ich sprzęt, jak rzeczywiście pracuje.
Bo opowieści handlarzy to możesz im wsadzić :-)


Ciekaw jestem w którym lokalu wpuszczą ciebie na zmywak albo pochwalą się tym co mają na kuchni?
 
Autor: spec gastronomiczny
forumforumforum

Wypowiedzi: 126
Post 37 napisany 2014-02-12 o godzinie 23:35:54.
Jak ktoś wstawia zlew i kiepską zmywarkę podblatową + 1 kosz na talerze to nie ma się co dziwić że zmywarka nie daje rady umyć. Dlaczego nikt nie zwrócił uwagi na odpowiednią regulację płynów, bo to od nich wiele zależy czy zmywarka będzie myła czy brudziła czy tyko wyparzała..

Generalnie zmywarka dobrze wyregulowana i odpowiednio dopasowane wyposażenie typu stoły, zlewy, kosz na odpadki, bateria ze spryskiwaczem to musi się udać chyba, że masz lewą osobę na zmywarku.

PS. również wyposażyłem wiele lokali w Polsce i zmywarka służy do mycia!
 
Autor: GreMax


Wypowiedzi: 1
Post 38 napisany 2014-02-13 o godzinie 08:13:38.
Jak by ktoś był zainteresowany to zapraszam na moje ogłoszenie, które jest na forum.
Mam jeszcze jedną zmywarkę kapturową podwójną w super cenie Hobart - bezpośrednio od serwisanta z niemiec. Rocznik 2005 - ogoszenie dostępne również tutaj na forum!!
 
Autor: Szyvik


Wypowiedzi: 1
Post 39 napisany 2014-06-13 o godzinie 16:58:30.
Nam nie jest łatwo coś znaleźć. Dotąd nie mieliśmy zmywarki i teraz jest kłopot, co wybrać i czym się kierować, a wolellibyśmy za dużo nie wydawać.
 
Autor: DD


Wypowiedzi: 1
Post 40 napisany 2016-10-05 o godzinie 02:29:06.
Cześć wszystkim,

poszukuje odpowiedzi na pytanie czy warto inwestować w zmywarkę kapturową która ma odzysk pary, nie są one tanie, według teorii taka zmywarka jest ponoć lepsza i tu kieruję pytanie do Was jakie macie zdanie w tym temacie.

Pozdrawiam,
ZMYWARKA KAPTUROWA
Autor: SmartGast.pl


Wypowiedzi: 24
Post 41 napisany 2016-10-05 o godzinie 07:43:41.
Napisz coś więcej o rodzaju lokalu i częstotliwości mycia naczyń, bo kupowanie zmywarki kapturowej z odzyskiem dla małej liczby cykli mycia może być nie opłacalne. Według mnie dokładanie kilku tysięcy złotych do odzysku pary to strata pieniędzy. Zmywarka gastronomiczna powinna być prostym urządzeniem aby unikać ewentualnych problemów technicznych, które często powstają w trakcie obsługi przez nie przeszkolony personel.

@DD skontaktuj się z nami to omówimy za i przeciw takiemu rozwiązaniu, być może ułatwi to podjęcie decyzji zakupowej.
smartgast.pl - sklep internetowy dla gastronomii, tel. 880 30 11 30, pracujemy: 9-16 (pn-pt)
W naszej ofercie produkty renomowanych firm w konkurencyjnych cenach.
Zapewniamy fachowe doradztwo przy zakupie. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju.
 
Autor: Ultraflex


Wypowiedzi: 4
Post 42 napisany 2016-10-05 o godzinie 08:44:55.
SmartGast.pl napisał(a) w dniu 2016-10-05 o godzinie 07:43:41:
Napisz coś więcej o rodzaju lokalu i częstotliwości mycia naczyń, bo kupowanie zmywarki kapturowej z odzyskiem dla małej liczby cykli mycia może być nie opłacalne. Według mnie dokładanie kilku tysięcy złotych do odzysku pary to strata pieniędzy. Zmywarka gastronomiczna powinna być prostym urządzeniem aby unikać ewentualnych problemów technicznych, które często powstają w trakcie obsługi przez nie przeszkolony personel.

@DD skontaktuj się z nami to omówimy za i przeciw takiemu rozwiązaniu, być może ułatwi to podjęcie decyzji zakupowej.


Zmywarki gastronomiczne z odzyskiem pary to raczej chwyt marketingowy i tyle w temacie.
 
Autor: Ultraflex


Wypowiedzi: 4
Post 43 napisany 2016-10-05 o godzinie 08:46:14.
DD napisał(a) w dniu 2016-10-05 o godzinie 02:29:06:
Cześć wszystkim,

poszukuje odpowiedzi na pytanie czy warto inwestować w zmywarkę kapturową która ma odzysk pary, nie są one tanie, według teorii taka zmywarka jest ponoć lepsza i tu kieruję pytanie do Was jakie macie zdanie w tym temacie.

Pozdrawiam,


Jeżeli chcesz dopiero kupić zmywarkę to zobacz zmywarki kapturowe marki STALGAST są proste i przystępne cenowo, za pozostałe marki droższe nie przepłacaj.
 
Autor: maszyna


Wypowiedzi: 3
Post 44 napisany 2017-06-16 o godzinie 19:16:26.
witam 
posiada ktos pomysl jak podlaczyc zmywarke nie posiadajac biezacej wody ??? na tazwane baniaki ?? istnieje taka mozliwosc .????
 
Autor: sanqi


Wypowiedzi: 4
Post 45 napisany 2017-09-29 o godzinie 12:21:20.
Popieram, najlepsze są zmywarki kapturowe od Stalgast, polskiej produkcji chyba bodajże. poszukaj tutaj: https://www.gastrro.pl/zmywalnia/zmywarki-gastronomiczne.html
 
Autor: karollaa


Wypowiedzi: 2
Post 46 napisany 2017-11-29 o godzinie 07:57:55.
Myślę podobnie jak gastromas, że najlepszym wyborem jeśli chodzi o zmywarki do gastronomii jest winterhalter, poza tym można je też wypożyczyć a to dobre rozwiązanie na start dla restauracji czy baru
 
Autor: GastroTrend


Wypowiedzi: 6
Post 47 napisany 2017-12-28 o godzinie 17:04:29.
odnośnie zmywarek zapraszam do kontaktu.
www.gastrotrend.com.pl
oskar@gastrotrend.com.pl

Zmywarki temat rzeka.. pamiętajmy zmywarka STALGAST za 6 tyś  można dokładniej domyć naczynia czy wyparzyć talerze niż winterhalter za 40 tyś..

różnica polega na wodzie a dokladniej na systemie uzdatniania wody jaki posiadamy przy zmywarce jeżeli mamy słąbą wodę nawet agresywna chemia nie da takiej jakości jak powinna..
Lepiej kupić zmywarkę za 5 tyś. dołożyć dobry filtr i mamy bardzo dobry zestaw do mycia za 8 tyś.
Zapraszam do kontaktu odnośnie wyposażenia zmywarek,systemów uzdatniania wody
 
NOWE OGŁOSZENIA GASTRONOMICZNE
 

System zapisze Twoje dane:
Adres IP: 54.92.148.165
Data: 2019-07-19
Czas: 18:23:45
DODAJ ODPOWIEDŹ DO TEMATU: ZMYWARKA KAPTUROWA
Aby dodać odpowiedź do tematu należy się zalogować.

Jeśli nie masz konta, skorzystaj z bezpłatnej rejestracji.
FORUM GASTRONOMICZNE
Temat "zmywarka kapturowa" w grupie "produkty dla gastronomii"
TAGI: zmywarka (8)    zmywarki (7)    zmywarka gastronomiczna (7)    zmywanie (6)    zmywarki gastronomiczne (7)    pizzeria (17)    zmywarka kapturowa (2)    zmywarka podblatowa (3)   
OSTATNIO DODANE TEMATY: System / Ekrany do zamawiania obiadów z samochodu    SZYBKI I BARDZO POWAŻNY KREDYT KREDYTOWY ONLINE W 48 GODZINACH   
 
STRONA GŁÓWNA     O NAS     REGULAMIN     REKLAMA     KONTAKT    
Copyrights © ForumGastronomiczne.pl 2008-2016.