FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / MAłA GASTRONOMIA PYTANIA PODSTAWOWE
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

MAłA GASTRONOMIA PYTANIA PODSTAWOWE

Autor: Mała Gastronomia Zielony

Wypowiedzi: 1
Post 1 napisany 2013-07-31 o godzinie 20:18:27.
Witam wszystkich forumowiczów i ekspertów gastronomicznych.
Zamierzam w najbliższych miesiącach otworzyć małą gastronomię w swoim mieście.
Na chwilę obecną jako że znam się na finansach bardziej niż na gastronomi układam wszystko w głowie gdyż jestem w ten dziadzinie zielony i tworze biznes plan by obliczyć jakie muszę zrobić obroty żeby się utrzymać na rynku, wiem też że wszystkiego można się nauczyć. Ale do rzeczy, jako że większość rzeczy z którymi miałem styczność jest dla mnie oczywista. A o nie oczywiste rzeczy pytam się Was ekspertów. Bo jak zauważyłem to forum bardziej funkcjonuje jako kanał sprzedaży internetowej w której prezentują państwo swoją ofertę a ja jestem potencjalnym klientem.

Jestem Zainteresowany kupnem Kontakt Grill 2,3 szt.,Frytkownice 2szt., Salamander 1szt., Szafa Chłodząca 1szt., Szukam również szafek gastronomicznych, półek gastronomicznych, okapów gastronomicznych, akcesoria kuchenne i alternatywnie chodź chyba raczej to nie to forum serwetek, opakowań, pojemniczków z pokrywką oraz klimatyzacje, oraz rzeczy o których mogę zapomnieć w Państwo mi to uzmysłowicie.
Interesuje mnie jak pewnie każdego cena, czas realizacji, wszystkie koszty (transport, przeszkolenie(jeżeli jest takie konieczne), i inne które mi nie przychodzą do głowy a o których Państwo wiedzą), pyzatym oczekuję fachowej porady i wyjaśnienia dlaczego dany produkt jest wart swojej ceny.