FORUM     OG£OSZENIA    

STRONA G£ÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / PRZYCZEPA GASTRO - OD CZEGO ZACZ±æ, JAKIE WYMAGANIA, DOKUMENTY?
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GOR¡CE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

PRZYCZEPA GASTRO - OD CZEGO ZACZ±æ, JAKIE WYMAGANIA, DOKUMENTY?

Przyczepa gastro - od czego zacz±æ, jakie wymagania, dokumenty?
Autor: agula

Wypowiedzi: 2
Post 1 napisany 2013-01-07 o godzinie 06:13:04.
Witam wszystkich "GASTRO FORUMOWICZÓW". Mam okazjê kupiæ przyczepê gastronomiczn± ( zapiekanki, kebab, hod-dog, hamburger, frytki, napoje zimne i gor±ce), dodam jeszcze ¿e nie zmieniam miejsca (przyczepa stoi w dobrym punkcie), jest w pe³ni wyposa¿ona i dostosowana do ma³ej gastronomii (ca³y czas jest otwarta), jej obecny w³a¶ciciel posiada zezwolenie i odbiór z Sanepidu, w zwi±zku z tym mam pytanie: jak ju¿ kupiê przyczepê co dalej?
- Od czego zacz±æ?
- Gdzie siê najpierw udaæ?
- Co to je HACCP?
- Jakie dokumenty skompletowaæ?
Jestem nowicjuszk± w tej bran¿y, dlatego proszê o wyrozumia³o¶æ i radê, pozdrawiam i z góry DZIÊKUJÊ.

Agnieszka
...¶niê o jutrze, ¿yjê tera¼niejszo¶ci±, uczê siê z dnia wczorajszego...

REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAK£O w najni¿szych cenach w internecie!
Przekonaj siê sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130

Przyczepa gastro - od czego zacz±æ, jakie wymagania, dokumenty?
Autor: agula

Wypowiedzi: 2
Post 2 napisany 2013-01-08 o godzinie 04:54:15.
To jeszcze raz ja, mam pytanie odno¶nie odpadów typu olej, podobno trzeba podpisaæ umowê o odbiór zu¿ytego oleju tylko z kim, jak rozwi±zaæ problem toalety? Pomy¶la³am jeszcze o sma¿eniu kie³basy na ro¿nie w miesi±cach "ciep³ych" ale obok przyczepy, co o tym my¶licie? Czy do tego jest potrzebne jakie¶ osobne zezwolenie? Dziêki i czekam z niecierpliwo¶ci± na rady i podpowiedzi