FORUM     OGŁOSZENIA    
 
STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / JAK DOBRAć WYPOSAżENIE DO GASTRONOMII? PROSZę O POMOC.
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

JAK DOBRAć WYPOSAżENIE DO GASTRONOMII? PROSZę O POMOC.

Autor: gastronomia krakow


Wypowiedzi: 2
Post 1 napisany 2011-06-27 o godzinie 14:14:44.
Witam wszystkich,
Przygotowuję się do otwarcia gastronomii w Krakowie. Oferowane będą dania jedynie na wynos, ogólnie mówiąc "zdrowa żywność" :). Zawsze marzyłam o takim biznesie, gotowanie jest moją pasją, nie mam jednak pojęcia jak wyposażyć kuchnię, niestety nie znam się na tym. Oczywiście, poradzę się kucharza, jednak nie chciałabym polegać tylko na jego opinii, zwłaszcza na początku współpracy.
Zastanawiam się, czy opłaca się inwestować na początek w prosty piec konwekcyjno-parowy? Nie mogę znaleźć informacji jakie dokładnie potrawy można w nim przyrządzać? Sporą część dań będą stanowiły mięsa duszone z warzywami, sosy do makaronów, kaszy ryżu itp. Potrawy, które w domu przygotowuje się na patelni, na niewielkiej ilości tłuszczu, ewentualnie przenosząc później do gara ;) Czy można je przy na patelni gastronomicznej? Czy może na wielkich patelniach żeliwnych? Jaki sprzęt do tego dobrać?
Bardzo proszę o rady i podpowiedzi, wszystkie życzliwe osoby :)
 
REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130
 
Jak dobrać wyposażenie do gastronomii?  Proszę o pomoc.
Autor: GASTROMIX


Wypowiedzi: 11
Post 2 napisany 2011-06-28 o godzinie 13:43:18.