FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / BURGEROWNIA / LOKAL 100M2 - PROSZĘ O POMOC
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

BURGEROWNIA / LOKAL 100M2 - PROSZĘ O POMOC

Autor: DandF

Wypowiedzi: 3
Post 1 napisany 2014-05-04 o godzinie 13:47:44.
Witam, 
  Piszę do Was z prośbą pomocy ( informacji ) na temat otwarcia Fast-Fooda a dokładniej Burgerowni. Jestem już nastawiony na otwarcie tego typu restauracji. Znalazłem lokal po dawnym sklepie mięsnym, jest naprawdę zadbany i ładnie się prezentuje, koszt wynajmu jest również niski. Jestem studentem Zarządzania i jeszcze mało się orientuje na temat otworzenia własnej gastronomii i przepisów prawnych. Chciałbym się dowiedzieć od czego mi zacząć, nie chodzi mi o szczegółowe wyjaśnienie a jedynie kilka podpunktów co wpierw robić. 
 Odnośnie wyposażenia lokalu głównie będzie mnie interesować nowy sprzęt, dlaczego ? Ponieważ działalność chcę otworzyć na moją mamę która jest 15lat bezrobotna i przysługuje jej dofinansowanie z Urzędu Pracy. A używany niestety nie podlega kwocie dofinansowania. 
 Czytałem już wiele wątków, ale wiadomo lepiej jak ktoś napisze odpowiedź sprecyzowaną do mnie i mogę podać więcej szczegółów. 
 Jakie są na początku procedury, czy wpierw muszę wyposażyć lokal w sprzęt a następnie starać się o dofinansowanie, czy mogę zrobić to w odwrotnej kolejności. 
Kolejnym pytaniem jest gdy wszystko już będzie przygotowane, co dalej ? Jakie formalności z Sanepidem? 
 Przeczytałem również że się opłaca znaleźć sponsora aby zafundował parasole krzesełka i np szklanki. Tylko jak z tak dużą korporacją  typu Coca-Cola, Tyskie, Warka można się skontaktować i przedstawić ofertę sponsoringu.