FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / DROBNY SPRZęT KUCHENNY
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

DROBNY SPRZęT KUCHENNY

Autor: AGAWIT

Wypowiedzi: 5
Post 1 napisany 2014-02-17 o godzinie 11:25:15.
Otwieram za jakiś czas karczmę, która będzie podawać regionalne potrawy, trochę domowej kuchni. Jestem na etapie wyboru drobnego sprzętu kuchennego. Zakupiłam już garnki różnej wielkości i pojemności, patelnie, brytfanny, cedzaki, miski, chochle, deski do krojenia, noże, listwy magnetyczne, skrobaki do ryb, tłuczki, tasaki, ubijaki, wkłady do gotowania.
Nie wiem dokładnie co mogłoby mi się jeszcze przydać. Pragnę dodać,że nie mam doświadczenia w gastronomii, zamierzam zatrudnić kucharza, a chciałabym do tego momentu wyposażyć kuchnię tak, aby mógł w miarę możliwości czuć się dobrze. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że pewnie dużo zakupów czeka mnie po rozmowie z kucharzem i przeanalizowaniu jego metod pracy, ale wiem,że jest takie niezbędne minimum. Pomożecie? Dodam jeszcze,że stawiamy na przejezdnego klienta i okolicznościowe imprezy, no i kuchnię regionalną, mazurską, czyli rybki, kartacze, kluchy, pierogi, dziczyzna, zupy. W kuchni mam już piec konwekcyjno parowy. Będę wdzięczna za pomoc.

REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130

Autor: Widlak
forumforumforum

Wypowiedzi: 113
Post 2 napisany 2014-02-17 o godzinie 18:09:12.
Jeśli masz już garnki noże itp. to co rozumiesz przez drobne?
Wymieniłaś wiele rzeczy, a meble masz?
Sztućce porcelana szkło?
Daj znać

Autor: Hurtownia Gastronomiczna
forumforum

Wypowiedzi: 85
Post 3 napisany 2014-02-17 o godzinie 18:29:51.