FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / OTWARCIE BURGEROWNI
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

OTWARCIE BURGEROWNI

Autor: kondzior

Wypowiedzi: 3
Post 1 napisany 2013-07-10 o godzinie 11:22:30.
Witam,
Mam pytanie czy jest ktoś na forum mi wstanie pomoc podpowiedzieć...chcialbym otworzyć burgerownie...jakie są to koszty z nad najlepiej brać mięso jak to jest ze stolikami(czy można je dostać od jakiegoś browaru cicacoli), jaki expres do kawy warto wstawić jakie są koszty zrobienia kuchni...ogolnie proszę o wszelkie info odnośnie założenia knajpki jakie przyjdą di głowy...jestem zielony w temacie i byłbym bardzo wdzięczny za kazda odpowiedz. Pozdrawiam

REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130

Post 2 napisany 2013-07-10 o godzinie 12:08:46.
Aaaaa i jeszcze jedno czy można uzyskać dotacje na taki biznes jeżeli tak to w jakiej kwocie i gdzie trzeba ruszyć temat...

Otwarcie burgerowni
Autor: VipGastro

Wypowiedzi: 23
Post 3 napisany 2013-07-10 o godzinie 12:24:01.
Kondzior zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam

VipGastro

ul. Kuropatwy 40, 02-892 Warszawa
mobile: +48 606 900 027, +48 606 900 023
www: www.vipgastro.pl
mail: biuro@vipgastro.pl
facebook: http://www.facebook.com/VipGastro

Autor: Wojtek - Eurogast
forumforum

Wypowiedzi: 51
Post 4 napisany 2013-07-10 o godzinie 20:58:25.
VIP Gastro zaprezentuj Panu naszą ofertę. Posiadamy w naszej ofercie rozwiązania dla fast foodów. Również ekspresy :-)
Importer : ROLLER GRILL, FIAMMA, FUTURMAT, CONTI, BUNN, SANTOS, SAMMIC, SMEG,GMG, SIMAG, VARIMIXER, MORETTI FORNI, MBM, HOUNO, MERCATUS, ELETTROBAR, PUJADAS, SAYL, SPM, DR. WEIGERT.
Kom: 884-000-143

Autor: HACPASZ Hanna Półtorak

Tematy: 25
Wypowiedzi: 554