FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / KURCZKI Z ROżNA
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

KURCZKI Z ROżNA

Autor: goocha

Tematy: 14
Wypowiedzi: 17
Post 1 napisany 2011-10-30 o godzinie 01:38:55.
Witam:) Potrzebuje pomocy w sprawie punktu gastronomicznego. Chcę otworzyć punkt gastronomiczny, w którym będą serwowane kurczaki z rożna a prócz nich to jeszcze hot-dogi, hamburgery, frytki,zapiekanki, skrzydelka pieczone, napoje,gofry. Chciała bym wiedzieć czy sanepid bedzie mi robił jakieś problemy. W lokalu, który będę wynajmować był już kiedyś punktem gastronomicznym, nie ma płytek (są w łazience), wysokość pomieszczenia gdzieś ze 2 metry,brak ogrzewania. Czy wystarczy butla gazowa do ogrzania?Czy potrzebna jest kasa fiskalna?Jak byłam gdzieś 6 miesięcy temu w sanepidzie to powiedzieli mi, że muszę u nich kończyć (odpłatnie)kurs, aby móc prowadzić taka działalność, Jestem po technikum gastronomicznym, mam studia z jakości żywności i mistrza kucharza-czy muszę jeszcze kończyć u nich ten kurs?Czy będą robić badania wody?Bym zapomiala w moim punkcie dania będą podawane na jednorazowych talerzach.Myślicie że ta działalność jest dobrym pomysłem? Jest niedaleko dworca autobusowego i technikum.Z góry dziękuję za pomoc:)))

Autor: EPEX Firma Inżynierska
forum

Wypowiedzi: 44
Post 2 napisany 2011-10-30 o godzinie 21:40:17.
Witam.