FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / PIERWSZA PIZZERIA - PROśBA O SUGESTIE
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

PIERWSZA PIZZERIA - PROśBA O SUGESTIE

Autor: RafałR

Wypowiedzi: 1
Post 1 napisany 2020-01-05 o godzinie 21:54:46.
Witam Państwa. W tym roku planuję otworzyć pizzerię w małej miejscowości, bo widzę tutaj szansę dla siebie. Dotychczas prowadziłem działaność w innych branżach i nie mam doświadczenia w gastronomii. Dlatego chciałbym prosić o pomoc bardziej doświadczonych restauratorów (zwłaszcza właścicieli pizzerii). Co byście mogli doradzić, w jaki sprzęt warto się zaopatrzyć, czy inne rady? Wolę posłuchać mądrzejszych od siebie niż popełniać błędy od początku.

REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130

Autor: HACPASZ Hanna Półtorak
forumforumforumforumforum

Tematy: 8
Wypowiedzi: 474
Post 2 napisany 2020-01-07 o godzinie 16:15:07.
Witam mogę pomóc w otwarciu pizzerii. Moja pomoc polega na
- przygotowaniu projketu technologicznego kuchni lokalu: ustawienie urzadzeń w ciągi technologiczne, wyznazenie punktów mycia, przygotowanie technologii kuchni. Rekojmą potwierdzajacą poprawnośc wykonania mojej pracy jest podpis rzeczoznawcy ds Sanepid
- dobór i pomoc w zakupie z duzym rabatem sprzetu fabrycznie nowego firmy Stalgast i Hendi
- przygotowaniu dokumentacji HACCP dla lokalu (dokumentacja wymagana na odbiór przez Sanepid)
- przeprowadzenie szkolenia BHP dla właścicela lokalu uprawniającego do późniejszego szkolenia personelu
Zapraszam do kontaktu poltorak@haccp-gmp.home.pl

Autor: smakoszek
forumforum

Wypowiedzi: 73
Post 3 napisany 2020-01-23 o godzinie 11:00:09.