FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / ROZPOCZęCIE DZIAłALNOśCI.
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

ROZPOCZęCIE DZIAłALNOśCI.

Autor: m.dobrzan

Wypowiedzi: 2
Post 1 napisany 2011-09-01 o godzinie 16:36:52.
Witam i pozdrawiam.
Jestem nowicjuszem na tym forum - i nie tylko na tym - dlatego proszę o wybaczenie mojej indolencji.
Mam olbrzymi problem (w moim mniemaniu).
Otóż chciałbym poprowadzić małą gastronomię i z przyczepy gastronomicznej serwować posiłki na odpustach, jarmarkach, targowiskach i.t.p. Niestety zupełnie nie wiem jak mam się do tego zabrać. W Urzędzie Miasta w zależności od wydziału słyszę różne wymagania mnie dotyczące (choćby, iż muszę zapłacić t.zw. "placowe" gdzie będzie to działalność o charakterze objazdowym).
Jakie dokumenty musi posiadać przyczepa by można z niej było sprzedawać posiłki?
Czy przyczepa taka musi być zarejestrowana w Wydziale Komunikacji i posiadać dowód rejestracyjny?
Co to jest odbiór HCCP i jak go dokonać?
Bardzo, bardzo proszę o pomoc w uzyskaniu odpowiedzi na postawione pytania - jestem jak dziecko zostawione w lesie nocą podczas gęstej mgły.

Z poważaniem
m.dobrzan

REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130

Autor: Gutek
forumforumforumforumforum

Tematy: 5
Wypowiedzi: 280
Post 2 napisany 2011-09-04 o godzinie 12:13:13.
- przyczepa musi być zarejestrowana jako pojazd, musi mieć dowód rejestracyjny i ubezpieczenie
- przyczepa musi mieć projekt technologiczny wraz z opisem technologii zatwierdzony przez sanepid
- system haccp nie jest łatwy ale można wdrażać go na raty i w dodatku w prostej wersji, sanepid to akceptuje bo przyczepa to nie restauracja