FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / JAK (I CZY JEST SENS PRóBOWAć) ZOSTAć WEGETARIAńSKIM KUCHARZEM
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

JAK (I CZY JEST SENS PRóBOWAć) ZOSTAć WEGETARIAńSKIM KUCHARZEM

Autor: Alton

Wypowiedzi: 1
Post 1 napisany 2018-06-07 o godzinie 11:36:46.
Hej.

Chciałbym pracować w przyszłości jako kucharz. Chciałbym jednak uniknąć pracy z mięsem na dłuższą metę, co wydaje się dość mocno komplikować sytuację. Studiuję dziennie w Krakowie, więc nie jestem w stanie na razie pracować czy uczyć się w szkole gastronomicznej na etat/w trybie dziennym, nie licząc okresu wakacji. Myślałem o zrobieniu zaocznie kursu kucharskiego, jednak nie znalazłem żadnych czysto wegetariańskich opcji.

Co polecalibyście zrobić w mojej sytuacji? Myślałem o zapisaniu się na 1,5-roczny program uczący tego fachu w standardowy sposób (tzn. z potrawami mięsnymi), a po skończeniu go próbie specjalizacji w kierunku kuchni wegetariańskiej/wegańskiej i szukaniu pracy w lokalach serwujących taką kuchnię.

Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc,
Pozdrawiam

REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130

Autor: mikser85

Wypowiedzi: 1
Post 2 napisany 2018-06-19 o godzinie 09:46:25.
Mi się wydaje, że coraz więcej osób potrzebuje specjalistycznych diet lub chce mieć takie ze względów ideologicznych, dlatego nie sądzę, żebyś miał jakiś duży problem ze znalezieniem pracy. no, ale podstawy powinieneś mieć  takie ogólne, więc kurs to dobry pomysł. Musisz wiedzieć jak ugotować nawet to czego nie jadasz.