FORUM     OGŁOSZENIA    

STRONA GŁÓWNA / FORUM GASTRONOMICZNE / PORADY DLA śWIEżAKA
SZUKANA FRAZA: NOWE TEMATY    OSTATNIE KOMENTARZE    GORĄCE TEMATY   
FORUM GASTRONOMICZNE NOWY TEMAT
TEMAT FORUM:

PORADY DLA śWIEżAKA

Autor: nowy_restaurator

Wypowiedzi: 9
Post 1 napisany 2017-03-01 o godzinie 21:57:51.
Witam Kolegów i Koleżanki po fachu!

Jestem nowy w branży więc na początek się przedstawię - mam na imię Andrzej i pochodzę z okolic Bełchatowa.

Planuję w tymże mieście otworzyć lokal gastronomiczny, docelowo nastawiony na włoskie placki potocznie zwane pizzą ;)Mam już na celowniku obsługę, kucharzy, wstępnie też dostawcę produktów. Zastanawia mnie natomiast jedno - co powinno znaleźć się w lokalu, aby się wyróżnić się nieco od innych? Darmowe WiFi? Dostęp do codziennej darmowej prasy? Jakieś akcje lojalnościowe? Chodzi mi o coś, co zachęci klientów do przychodzenia akurat do mnie, a w szczególności to, co trafia do wszystkich grup wiekowych. Czy macie pomysł co to może być? Coś podpowiecie? Z góry dziękuję :)

Pozdrawiam,
Andrzej

REKLAMA
sklep gastronomiczny smartgast
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130

Autor: Miszczpatelni

Wypowiedzi: 6
Post 2 napisany 2017-03-02 o godzinie 21:12:29.
Hej,

to nie będzie zaskoczenie, ale najlepszym wyróżnikiem Twojego lokalu musi być SMAK. W końcu po to się idzie do pizzerii. :):) No ale o tym każdy wie.
Może pobaw się w media społecznościowe, zorganizuj jakąś ciekawą promocję na fb, co o tym sądzisz? To może sprawi, że jakaś stała grupa klienktów będzie częściej Twój lokal odwiedzać.
A co do wszystkich trafi? hmmm tu nie wiem, może coś bardzo praktycznego, choćby właśnie możliwość skorzystania z neta za free

Post 3 napisany 2017-03-02 o godzinie 21:29:16.