![]() |
| FORUM GASTRONOMICZNE | NOWY TEMAT |
TEMAT FORUM: SYSTEM WSPARCIA SPRZEDAżY 'NA WYNOS' W GASTRONOMII - POMOC POTRZEBNA |
|||||||
|
Autor:
marszefo1981@gmail.com Wypowiedzi: 2 |
Witam,
mam nadzieję, że dobrze określiłem adresatów swojej sprawy. Stworzyłem system (dostępny on-line przez przeglądarkę www), którego zadaniem jest wsparcie sprzedaży - tak w ogóle. System umożliwia dokonywanie zamówień produktów (np. pizzy) za pomocą zdefiniowanych kodów wpisywanych wiadomościach SMS wysłanych na jeden konkretny numer bramki SMS – skojarzony z konkretną np. pizzerią. Żeby to przedstawić bardziej obrazowo. Klient (konsument) wysyła SMS o jakimś określonym kodzie na numer wskazany przez Pizzerię. Taki SMS automatycznie generuje Zamówienie w systemie właściciela Pizzerii. Skuteczne zarejestrowanie takiego Zamówienia potwierdzane jest automatycznym wysłaniem SMS do Klienta (o udanym zarejestrowaniu Zamówienia) jak i do samego właściciela Pizzerii, że ktoś coś zamówił. Zamówienie w systemie właściciela Pizzerii jest automatycznie wypełnione danymi teleadresowymi Klienta (o ile wcześniej dokonał już wcześniej zamówienia w naszej pizzerii). Czyli przychodzący sms to gotowa informacja o zamówieniu, imieniu (o ile Klient wcześniej podał) ale również prawdopodobnym miejscu dostawy, bo to podać musiał poprzednim razem. Dodatkowo dostępna jest z poziomu takiego zamówienia informacja i historycznych zamówieniach Klienta. Przeznaczeniem samym w sobie systemu nie jest oczywiście dostarczenie samej formy komunikacji na drodze Klient - Pizzeria (choć myślę, że byłoby to wygodne), ale pozyskiwanie na tej drodze jak największej ilości osób, które zdecydowały się do nas wysłać SMS, bo to uzupełnia rejestr Klientów w systemie Dostawcy. I tu jest cel właściwy samego systemu. Klienci w bazie to potencjalni adresaci naszych Kampanii SMS, które można zdefiniować, zaharmonogramować i przeprowadzić również z systemu. Np. wysłać hurtem wysłać np. „***Uwaga*** Promocja! Tylko w ten weekend 10% taniej na wybrane przez Ciebie pozycję z menu”. System sprawdza też skuteczność przeprowadzonych takich kampanii. Oczywiście przyjmowanie SMSów od Klientów to nie jedyny sposób na uzupełnianie bazy naszych Klientów. System umożliwia wpisywania ich ręcznie lub importu masowego. Mój apel to nie próba sprzedaży tego systemu ale propozycja bezpłatnego udostępnienia osobom zainteresowanym, w ograniczonym zakresie czasowym jak i ilościowym (chodzi o ilość SMSów, które mogę pozwolić wysłać w ramach przeprowadzanych kampanii). Moim celem jest to aby poznać odpowiedź na moje własne pytanie ... czy taki system może znaleźć zastosowanie w obszarze sprzedaży produktów gastronomicznych ‘na wynos’? Wyobrażam sobie, że mogłoby to być świetne narzędzie utrzymujących relacje z setkami Klientów. Np. jednym 'zamachem' mogliby poinformować w jednej kampanii o zorganizowanej promocji. Ale jest to tylko moje wyobrażenie, więc potrzebuję jego weryfikacji stąd też prośba o pomoc, również w przećwiczeniu rozwiązania w warunkach bojowych. Jeszcze raz - nie prowadzę żadnej działalności komercyjnej. Moim celem jest weryfikacja potrzeb rynku w tym obszarze. Chętnych do skorzystania z tego systemu zapraszam do kontaktu i współpracy. Użyczę systemu na umówiony okres oraz ilość SMSów do wykorzystania. Mariusz marszefo1981@gmail.com |
||||||
| REKLAMA |
![]()
Oferujemy znane marki STALGAST, HENDI, KROMET, RM, UNOX, REDFOX, LAINOX, RETIGO, CATERINA, ROBOT-COUPE, LOZAMET, SPOMASZ-NAKŁO w najniższych cenach w internecie!
Przekonaj się sam! http://smartgast.pl lub tel 880 301 130 |
||||||
|
Autor:
natalka14
Wypowiedzi: 6 |
Moim zdaniem stworzyłeś naprawdę ciekawy system! Z pewnością sprawdziłby się w niejednej
pizzerii i co więcej- wg mnie naprawdę znalazłby zastosowanie w branży gastronomicznej 'na wynos'. Zauważyłam, że powstaje wiele innowacyjnych rozwiązań w tej branży- np. wibrujące podkładki przywołujące, gdy zamówienie jest już gotowe. Taki pomysł widziałam np. w Solo Pizza w Łodzi- zdecydowanie umila czas oczekiwania, moim zdaniem go też skraca i co najważniejsze- nie trzeba słuchać krzyków obsługi wołającej, że nasze zamówienie gotowe! |
||||||
|
Autor:
marszefo1981@gmail.com Wypowiedzi: 2 |
Dzięki natalka14 ... to naprawdę budujące.
System cały czas rozwijam. Wdrożyłem w nim ostatnio (i to chyba był strzał w dziesiątkę) moduł dodawania Klientów do bazy na podstawie przychodzących połączeń telefonicznych do lokalu. Działa to tak, że w chwili kiedy dzwoni Klient do lokalu, osoba obsługująca system klika w systemie "przyjmij zamówienie" i od razu formularz zamówienia wypełnia się danymi osoby dzwoniącej. Jeśli dane Klienta zostały wcześniej uzupełnione o jego lokalizację (a musiały, bo przecież dzwoniąc pierwszy raz musiał podać lokalizację dostawy) system tą lokalizację podpowiada - jak również inne lokalizacje które podawał wcześniej w ramach składania zamówień. Jeśli natomiast danego numeru telefonu nie ma jeszcze w bazie, system od razu ten numer do bazy dopisze wraz z lokalizacją, którą Klient poda właśnie przy pierwszym zamówieniu. W ten sposób system automatycznie buduje bazę klientów! na dobrą sprawę nawet tego systemu nie trzeba obsługiwać. Testuję to już w kilku pizzeriach i efekt jest naprawdę niezły! Mimo wszystko zachęcam do testowania przez kolejne osoby. W ramach takich testów umożliwiam automatyczne i samodzielne zbudowanie bazy własnych Klientów. mariusz |
||||||
|
Autor:
Luk.company
Wypowiedzi: 9 |
Jest to świetny pomysł do personalizacji zamówień. Super sprawa, gdy zamawiam pizzę, a miły głos zwraca się do mnie po imieniu :) Nie mnie jednak co do automatyzacji zamówień tylko poprzez sms-a, to może być problem. Bo co, jeśli tym razem chcę zamówić pizzę do innej lokalizacji?
Mój blog o prowadzeniu lokalu gastronomicznego: www.niepoddawajsie.pl
|
||||||
|
NOWE OGŁOSZENIA GASTRONOMICZNE
|
|||||||
|
System zapisze Twoje dane:
Adres IP: 216.73.216.168 Data: 2025-11-25 Czas: 08:22:17 |
|||||||
| FORUM GASTRONOMICZNE | |||||||
|
Copyrights © ForumGastronomiczne.pl 2008-2016.
|