FORUM     OGŁOSZENIA    
 
STRONA GŁÓWNA / PROFIL UŻYTKOWNIKA / PRESS
Press
Press
Data rejestracji w systemie: 2011-03-08
Ilość tematów: 11       Ilość wypowiedzi: 16       Ilość ogłoszeń: 0

INFORMACJE TEMATY WYPOWIEDZI OGŁOSZENIA  
LISTA OSTATNICH 25 WYPOWIEDZI
DO TEMATU DATA WYPOWIEDZI
II Festiwal Kulinarny Dolnego Śląska Ale Pasztet
W listopadzie 2012 roku zapraszamy do Zamku Kliczków na druga edycję Festiwalu Kulinarnego Dolnego Śląska „Ale Pasztet”. Konkurs wpisany został do Kulinarnego Pucharu Polski co od samego początku nadało imprezie dużego splendoru. Festiwal uświetnią pokazy i warsztaty kulinarne prowadzone przez szefów kuchni z Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierników. Celem przedsięwzięcia jest promocja Dolnego Śląska wykorzystująca potencjał kulinarny regionu oraz kultywowanie tradycji kulinarnych wśród społeczności lokalnej a szczególnie młodzieży. Podstawą prac konkursowych będą produkty i surowce tradycyjne i lokalne m.in. dziczyzna i runa leśnego. Festiwal przyczyni się do identyfikacji i wpisania dań i receptur na listę produktów tradycyjnych. Festiwal wyłoni również kandydatów do Europejskiej Sieci Kulinarnego Dziedzictwa. Uczestnikami Festiwalu będą: - zawodowi szefowie kuchni z całej Polski zakwalifikowani do konkursu finałowego. - uczniowie szkół gastronomicznych z całej Polski zakwalifikowani do konkursu finałowego, - lokalni mieszkańcy i branża gastronomiczna zainteresowana konkursem – bez ograniczeń ilościowych Serdecznie zapraszamy! http://kliczkow.com.pl/kliczkow/kliczkow,ale-pasztet.xml Konkurs w kategorii profesjonaliści - 18 listopada 2012 odbędzie się w Sali Teatralnej Zamku Kliczków, Konkurs dla uczniów i amatorów - 19 listopada 2012 odbędzie się w Sali Teatralnej Zamku Kliczków, Konkurs w kategorii myśliwi - 19 listopada 2012 odbędzie się na Małym dziedzińcu Zamku Kliczków; w przypadku wystąpienia opadów deszczu w dniu konkursu – pod parasolami na tymże Dziedzińcu. Organizatorzy: - Fundacja Borów Dolnośląskich - Fundacja pro Culturae Bono - Zamek Kliczków - Dolnośląska Organizacja Turystyczna - Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierników
2012-10-30 12:50:53 1
Grupa Gastronomiczna Food & Drink dla gastronomii
Tak jak w puzzlach na spójny obraz składa się wiele dopasowanych do siebie elementów, tak i w przypadku prowadzenia biznesu na jego sukces wpływ mają poszczególne czynniki, takie jak bezpieczne zaplecze finansowe, wysoka jakość usług, rozpoznawalność marki. Gdy któregoś z tych ważnych składników zabraknie, firma nie może prawidłowo się rozwijać i funkcjonować. Grupa Gastronomiczna Food & Drink stanowi brakujący element tej układanki, łączy bowiem wszystkie aspekty prowadzenia biznesu w jedną, zwięzłą całość. Zespół GGF&D to grupa doświadczonych w branży fachowców, którzy dzięki swoim umiejętnościom, doświadczeniu i wiedzy mogą dostosować proponowane rozwiązania biznesowe do aktualnej sytuacji gospodarczej oraz obecnego stanu finansowego lokalu gastronomicznego. Wobec tego każda firma bez względu na wielkość, czy możliwości finansowe może liczyć na kompleksową ofertę rozwoju swojej działalności. Więcej za mniej Celem Grupy Gastronomicznej jest ułatwienie lokalom z branży gastronomicznej prowadzenia i rozwoju biznesu, poprzez negocjowanie jak najkorzystniejszych warunków cenowych zakupu produktów spożywczych, alkoholowych i chemicznych. Dzięki współpracy z największymi dystrybutorami i producentami towarów dla gastronomii, posiadających znane i cieszące się renomą marki, Grupa Gastronomiczna umożliwia swoim klientom kompleksowe zakupy oraz gwarantuje ich wysoką jakość. Współdziałanie w GGF&D sprawia, że firmy robiąc zaopatrzenie, nie muszą korzystać z usług pośredników, ponieważ większość transakcji przeprowadzanych jest bezpośrednio z producentami, hurtowniami i głównymi dystrybutorami. Przynależąc do Grupy Gastronomicznej Food & Drink nawet za pojedyncze zakupy płacą stałą, niską cenę. Wobec tego nie muszą kupować dużej ilości produktów i robić zapasów, które w rzeczywistości nie są im potrzebne. „Duża liczba lokali zrzeszonych w GGF&D powoduje, że producent, czy dystrybutor danej marki otrzymuje grupowe - hurtowe zamówienie, dzięki czemu może zaproponować swoim odbiorcom - w tym przypadku lokalom z branży gastronomicznej, atrakcyjne ceny.” – tłumaczy Andrzej Gęsiarz Dyrektor Handlowy GGF&D. Okazuje się zatem, że pojedyncze produkty również mogą mieć niską cenę, ponieważ jest ona uzyskiwana poprzez zakupy grupowe, które mogą składać się z niewielkich jednostkowych transakcji. Promocja dźwignią handlu Oprócz regulowania cen produktów i negocjowania umów na produkty alkoholowe Grupa Gastronomiczna doradza również swoim klientom, jakie działania powinni podjąć w celu promocji i budowania pozytywnego wizerunku, wśród swoich stałych i potencjalnych klientów. Każdy właściciel przedsiębiorstwa w branży gastronomicznej powinien mieć świadomość, jak dużą rolę w rozwoju firmy odgrywa wizerunek i promocja. Prowadzenie działań reklamowych, organizowanie degustacji, konkursów, imprez okolicznościowych oraz innych czynności uatrakcyjniających sprzedaż, przyniesie wielopoziomowe korzyści dla ich działalności gastronomicznej. Takie przedsięwzięcia nie tylko zaspokoją potrzeby konsumentów, ale także przyczynią się do rozpoznawalności marki i pozwolą osiągnąć zamierzone cele prowadzonego biznesu. Firma GGF&D wspiera swoich partnerów w zakresie działań wizerunkowych, a także przeprowadza liczne szkolenia związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego, obsługą klienta, promocją i marketingiem. Wspólnie z lokalami wprowadza również na rynek nowe produkty oraz nowinki technologiczne i marketingowe. Wszystkie akcje promocyjne i wspomagające rozwój danego przedsiębiorstwa są indywidualnie dopasowane do specyfiki funkcjonowania danej działalności. Przed podjęciem współpracy Grupa Gastronomiczna przeprowadza szczegółowy wywiad środowiskowy oraz zapoznaje się z obecną pozycją poszczególnych firm na rynku. Następnie zostaje przygotowana, dostosowana do potrzeb oferta oraz propozycja długofalowych działań.„ Im więcej informacji uzyskamy o danej firmie, tym szybciej i efektywniej jesteśmy w stanie przekazać naszym klientom narzędzia oraz metody, które przyczynią się do rozwoju ich biznesu, a także rozwiązania problemów finansowych.”- podkreśla Andrzej Gęsiarz. Współpraca rozpoczyna się w momencie zawarcia czytelnej i rzetelnej umowy handlowej, która określa zasady współdziałania w ramach Grupy Gastronomicznej. Nie niesie ona za sobą żadnych opłat ani wkładu pieniężnego, tak więc już na początku lokale mogą pomnażać swoje zyski. Współpraca w Grupie Gastronomicznej Food & Drink przynosi duże korzyści dla funkcjonowania każdego biznesu gastronomicznego i poprzez kompleksowe rozwiązania przyczynia się do jego rozwoju. Wobec tego powierzając los swojego lokalu GGF&D możemy mieć pewność, że znajduje się on w dobrych rękach. Grupa Gastronomiczna Food & Drink sp. z o. o istnieje od 2010 roku. Swoją działalność prowadzi na terenie całego kraju. W Grupie zrzeszonych jest już ponad 180 lokali z różnych województw. Food & Drink współpracuje z dystrybutorami i producentami towarów spożywczych działających na obszarze całej Polski, posiadających szeroką ofertę różnorodnych produktów dobrych i sprawdzonych marek, oraz lokalami prowadzącymi działalność gastronomiczną , tj, restauracje, bary, kluby, puby i wiele innych. Grupa Gastronomiczna Food &Drink Ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13/203 Kraków tel: 12 419 57 35 mail:biuro@ggfd.pl www.ggfd.pl
2012-03-26 14:48:08 1
Pierwsze w Polsce Mistrzostwa Pizzermanów!
Informujemy o przesunięciu terminu targów PIZZA, PASTA & WINE SHOW, które miały odbyć się w czerwcu bieżącego roku. Ze względu na zwiększone, w stosunku do wcześniej założonych, wymagania techniczne zdecydowaliśmy, że impreza odbędzie się w nowym obiekcie targowym, gwarantującym najwyższe standardy infrastrukturalne, komunikacyjne i logistyczne. Otwarcie nowej hali zaplanowane jest w pierwszym kwartale 2012 r. Mamy nadzieję, że będziecie Państwo mogli wziąć udział w PIZZA, PASTA & WINE SHOW 2012 w nowym terminie, o którym wkrótce Państwa poinformujemy. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby przyszłoroczna edycja imprezy spełniła Państwa oczekiwania i stała się ważnym wydarzeniem branżowym. Będę zobowiązana za usunięcie z Państwa serwisów informacji o PIZZA, PASTA & WINE 2011 a także opublikowanie informacji o przesunięciu imprezy na rok 2012. Katarzyna Drobińska Kierownik Zespołu Promocji, Reklamy i Wydawnictw tel. 042 638 62 85, 0 605 630 852 Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o. ul. Wólczańska 199, 90-531 Łódź
2011-05-24 14:40:24 6
Wkrótce otwarcie wrocławskiej Barki Tumskiej!
Pierwsza wrocławska restauracja na wodzie już w czerwcu zaprosi gości na swój pokład. Barka Tumska, zacumowana rok temu w samym sercu miasta, przed otwarciem przechodzi ostatnie fazy przygotowań. Barka przypłynęła do Wrocławia ze stoczni Januszkowice i zacumowała pod Hotelem Tumskim w sierpniu ubiegłego roku. Od tamtego czasu przeprowadzono instalację trzypoziomowej części restauracyjnej. Obecnie trwają ostatnie prace wykończeniowe. Barka Tumska to pierwszy lokal w mieście usytuowany na Odrze. Restauracja w niecodziennej oprawie Na powierzchni 678m2 rozmieszczone będą cztery sale restauracyjne, zaplecze kuchni i bufetu, pomieszczenia techniczne oraz toalety dla gości i personelu. Do dyspozycji gości oddane zostaną trzy poziomy Barki. Na najwyższym z nich znajdzie się taras z parasolami. Górny pokład, z widokiem na Ostrów Tumski, będzie dostępny jako kawiarnia dla odwiedzających w sezonie letnim i pomieści do 100 osób. Pozostałe dwa poziomy otwarte będą przez cały rok. Środkowa kondygnacja wykorzystana zostanie jako sala restauracyjna i okolicznościowa dla 110 gości. Ta przestrzeń będzie jednocześnie pełnić funkcję sali konferencyjnej, udostępnianej firmom. - Na najniższym pokładzie znajdą się natomiast 2 stylowe puby – „Tawerna” oraz „Mesa Kapitańska”. Oba pomieszczenia przyjmą łącznie ponad 60 gości – informuje Artur Perliński, szef gastronomii Hotelu Tumskiego. Właściciele planują poza tym serię atrakcyjnych wydarzeń, mających odbywać się w tej niecodziennej lokacji. Barka ma stać się przestrzenią działań artystycznych, wzbogacając tym samym kulturalną mapę Wrocławia o nowe miejsce. Regularnie grywane tu będą spektakle Teatru Lalek, w tym m.in. sztuka napisana przez Beatę Maciejewską i Mariusza Urbanka specjalnie dla Barki. Barka Tumska to lokal posiadający zróżnicowane menu. Karta dań jest tak skomponowana, aby sprostać wymaganiom i różnorodnym gustom przybywających tu Gości. Proponować będziemy potrawy odpowiednie zarówno na spotkania biznesowe, wykwintną kolację, jak i rodzinny obiad. Skosztować tu będzie można m.in. owoców morza, a także tradycyjnych przysmaków z „Borów Dolnośląskich”. Niepowtarzalny smak i klimat Barki połączony z unikalnym położeniem w historycznym centrum Wrocławia pozostawi niezapomniane wrażenia w pamięci naszych Gości – mówi Zbigniew Pasieka – Dyrektor firmy „Integer Hotel Tumski Sp. z o.o., właściciela Barki. Odra Barce nie straszna Konstrukcja restauracji umożliwia wygodne wejście na jej górny pokład od strony hotelu, po trapach o szerokości 150cm, oraz z poziomu rzeki. To z myślą o gościach poruszających się wzdłuż wodnego szlaku Odry, na przykład łodziami motorowymi. Pływającą restaurację zabezpieczono przed często kapryśnymi wodami Odry: dzięki specjalnemu umocowaniu, przyjmuje ona odpowiednie położenie w zależności od aktualnego stanu rzeki. Barka będzie podłączona do zasilania elastycznymi przewodami uwzględniającymi zmiany poziomu wody, odpornymi na mróz, izolowanymi i zabezpieczonymi kablem grzejnym. - Czuwamy nad najwyższym poziomem bezpieczeństwa obiektu – zapewnia Zbigniew Pasieka, Dyrektor Hotelu Tumskiego. - Materiały i wykończenie barki wykonane są całkowicie z materiałów niepalnych i posiadają odpowiednie atesty. Liczba osób na barce będzie poddana ścisłej kontroli przez nasz personel. Wszystko jest zgodne z przepisami pożarowymi i zasadami bezpieczeństwa. Barka od kuchni Barka Tumska zacumowana została przy Hotelu Tumskim przy pomocy trzech dalb, martwej kotwicy i pachołu cumowniczego. Sposób cumowania został przedstawiony w operacie wodno-prawnym autorstwa Władysława Bigaja i Piotra Bigaja z Wrocławia. Są to rozwiązania innowacyjne, jako że Barka jest pierwszym tego typu obiektem. Fragment Odry Północnej, gdzie stacjonuje restauracja, w myśl przepisów nie jest drogą wodną. Sama konstrukcja nośna Barki opiera się na stalowych ramach. Wielowarstwowe, wentylowane ściany zewnętrzne wykonane są ze sklejki wodoodpornej, płyty fermacell, folii wiatrowej i wełny szklanej. Co ciekawe, ze względu na niskie prześwity mostów na trasie przepływu Barki do nabrzeża, wszelkie prace adaptacyjne i montażowe były prowadzone dopiero po jej przycumowaniu – informuje Paweł Melka, główny specjalista ds. inwestycji w firmie Integer S.A. Integer Hotel Tumski Sp. Z o.o. to wrocławska firma hotelowo-gastronomiczna działająca od 2000 roku . Jest inwestorem restauracji na wodzie – Barka Tumska. Informacje na temat postępu prac na Barce Tumskiej znaleźć można na www.hotel-tumski.com.pl. **** INTEGER S.A. – to firma budowlano-konserwatorska specjalizująca się w odbudowie i renowacji zabytków. Działając od 1988 roku ma na swoim koncie realizacje takich zabytkowych obiektów, jak krakowskie Sukiennice, a na gruncie lokalnym Muzeum Narodowe we Wrocławiu czy Opera Dolnośląska. Więcej informacji na: www.integer.com.pl
2011-05-23 18:31:16 2
Ogólnopolski Konkurs Kulinarny
Nowy wymiar gotowania - SAGA! Weź udział w naszym konkursie kulinarnym i wygraj pełną atrakcji wycieczkę do Finlandii. Wystarczy przygotować dowolne danie główne, z użyciem papieru do gotowania SAGA, po czym wykonać zdjęcia w trzech różnych ujęciach i wraz z dokładną recepturą i opisem wykonania potrawy przesłać na adres mailowy: sagainfo.pl@metsatissue.com do dnia 20.05.2011! Szczegółowy Regulamin Konkursu oraz Formularz Zgłoszeniowy znajdują się na: www.sagacook.com (w zakładce Profesjonaliści) Główne zasady konkursu: 1. Termin konkursu: 06.04.2011 – 20.05.2011. 2. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy kucharze pracujący na terenie Polski. 3. Konkurs rozgrywany będzie w kategorii indywidualnej. 4. Warunki konkursu: a) przesłanie receptury na danie główne przygotowane z wykorzystaniem papieru do gotowania SAGA wraz z 3 zdjęciami potrawy, b) zarejestrowanie się na stronie internetowej www.sagacook.com, c) przesłanie czytelnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. 5. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na www.sagacook.com oraz www.papaja.pl w dniu 28.05.2011. 6. Najciekawsze przepisy zostaną opublikowane na portalu papaja.pl oraz stronie www.sagacook.com Nagrody! Pierwsze miejsca: 5 dniowy wyjazd do Finlandii połączony z licznymi atrakcjami – nie tylko kulinarnymi! Drugie miejsce: Weekend dla dwóch osób w Hotelu Warszawa w Augustowie – pobyt połączony z atrakcjami wodnymi. Trzecie miejsce: Nóż szefa (RM Gastro) + papier do gotowania SAGA Skład jury: Marcin Budynek Krzysztof Gawlik Arto Rastas Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym konkursie!
2011-04-30 12:49:53 1
Pierwsze w Polsce Mistrzostwa Pizzermanów!
14 czerwca w Łodzi podczas targów PIZZA, PASTA & WINE SHOW odbędą się pierwsze w Polsce Mistrzostwa Pizzermanów. Organizatorem Konkursu są Międzynarodowe Targi Łódzkie przy merytorycznej współpracy www.pizza-school.pl. Konkurs skierowany jest do osób które ukończyły 18 lat pracujących w charakterze pizzermanów a przedmiotem Konkursu jest włoska pizza. Jury oceniać będą wiedzę merytoryczną i praktyczną związaną z wyrobem włoskiego ciasta do pizzy oraz procesem jego przechowywania, sprawność i technikę wyrabiania spodów do pizzy, show kręcenia plackiem pizzy, wypiekanie pizzy a także pomysłowość i kreatywność pizzermanów. Szczególe informacje dotyczące Mistrzostw (regulamin, karta zgłoszenia) znajdują się na stronie internetowej targów PIZZA, PASTA & WINE SHOW WWW.pizzashow.pl . Wszystkich chętnych zapraszamy serdecznie do udziału i współpracy. Będziemy zobowiązani za przekazanie informacji o Mistrzostwach w Państwa serwisach informacyjnych. Katarzyna Drobińska Kierownik Zespołu Promocji, Reklamy i Wydawnictw tel. 042 638 62 85, 0 605 630 852 Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o. ul. Wólczańska 199, 90-531 Łódź www.mtl.lodz.pl
2011-04-28 09:17:17 6
Świderek z oferty Czanieckich Makaronów
Koniec zimowej ospałości i nudy w kuchni, w której przez długi czas brakowało świeżych warzyw i owoców! Teraz przyszedł czas na wiosenne, lżejsze i zdrowsze przekąski. Świderek z linii "A'la italiana" to nowość z oferty Czanieckich Makaronów, która idealnie nadaje się do różnorodnych kombinacji z sosami czy warzywami. Dzięki naturalnym składnikom oraz pięknemu złocistemu kolorowi wyróżnia się spośród innych makaronów i potrafi nieźle zakręcić w głowie na wiosnę. Viva la pasta! Viva Świderek! Świderki z oferty Czanieckich Makaronów mają wielu wielbicieli, ze względu na ich niepowtarzalny smak i zdrowe właściwości, a także skręcony kształt. Każdy składnik kuchenny chce się wkręcić w kompozycje ze Świderkami. Szpinak owinie się dookoła i na pewno nie będzie chciał się już odczepić, a sosy z kolei otulą go dokładnie. Czym zyskały sobie taką popularność? Świderki z oferty Czanieckich Makaronów zrobione są w 100% z semoliny, czyli gruboziarnistej mąki powstałej z pszenicy durum. To właśnie zawartość semoliny w Świderkach nadaje im żółtą przezroczystą barwę, co więcej nie dopuszcza do rozgotowania i sklejania się. Po ugotowaniu Świderki zachowują swoją sprężystość i zwartą strukturę. Do produkcji Czanieckich Makaronów nie używa się jaj, więc nowy Czaniecki Makaron Świderek jest idealny do spożywania przez osoby uczulone na białko kurze. Wkręć się w Czanieckie Świderki! Makaron staje się coraz bardziej popularnym składnikiem domowych, polskich obiadów. Świderek z oferty Czanieckich Makaronów to produkt, który można podawać na tysiące sposobów: na słodko, z zawiesistymi sosami, ze szpinakiem i czosnkiem, z cukinią i papryką. O ile przepisy ze szpinakiem i sosami są znane, to makaron z cukinią i papryką niekoniecznie. Przygotowanie tej potrawy jest wyjątkowo proste, wystarczy posiekać drobno paprykę, cukinię i cebulę, a następnie wymieszać z oliwą. Świeże zioła również posiekać i przyprawić do smaku. Całość wymieszać tak, aby powstała konsystencja sosu. Czaniecki Makaron ugotować al dente w lekko osolonej wodzie. Po odsączeniu, dobrze wymieszać z sosem warzywnym i udekorować bazylią. Dla miłośników bardziej sytych dań, całość można posypać kawałkami fety. To tylko jedna z wielu propozycji przyrządzania Świderka z oferty Czanieckich Makaronów. Dowolność łączenia najróżniejszych składników pozwoli rozwinąć naszą kulinarną wyobraźnię. Wybierając makarony szukamy tych idealnych do przyrządzenia konkretnych potraw, albo tych wyprodukowanych z naturalnych składników. Stawiamy przed produktami spożywczymi coraz wyższe wymagania. Kompozycje obiadowe czy sałatkowe ze Świderkiem z oferty Czanieckich Makaronów spełniają powyższe kryteria i zadowolą swoim smakiem najbardziej wymagające podniebienia. Makaron Świderek – Czanieckie Makarony Masa netto: [g] 500 Cena detaliczna: [zł] 5,41 Skład: semolina 100 %, woda Wartości odżywcze: [na 100 g] wartość energetyczna: 349 kcal; białko: 10,2 g; węglowodany: 76 g; tłuszcz: 1,3 g; błonnik: 2,8 g; sód: 1 mg; kwasy tłuszczowe nasycone: 0,14 g; cukry: 0,1 g CZANIECKIE MAKARONY Sp. z o.o. ul. Krajobrazowa 5 43-354 Czaniec tel +48 33 82 71 110 fax +48 33 82 71 122 ------------------------------- Firma Czanieckie Makarony Sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność w 1990 r. i od początku kładzie ogromny nacisk na wysoką jakość wytwarzanego produktu, dlatego wdrożyła certyfikowane systemy: IFS International Food Standard oraz BRC Global Standard for Food Safety zgodne z wymaganiami Dobrej Praktyki Higienicznej, Dobrej Praktyki Produkcyjnej, HACCP, norm serii ISO. Do produkcji makaronu używa się kaszy pszennej makaronowej, semoliny i jaj. Czanieckie Makarony Sp. z o.o. produkują również bezjajeczny makaron a'la italiana, w którego skład wchodzi 100% semoliny, oraz makarony „kolorowe" z dodatkiem szpinaku oraz pomidora, a także makaron z jaj przepiórczych. Czanieckie Makarony posiadają w swojej ofercie makarony: krajanka, ryż, gwiazdka, literki, tarte, kolanko z falbanką, świderek, muszelka, muszelka morska, rurka ukośna, łazanka, kokardka, kokardka mała, gniazdko nr 1, gniazdko nr 2, tasiemka walcowana, nitka walcowana, niteczka walcowana.
2011-04-05 20:54:14 1
Nowa, doskonała krakowska z fileta od Cedrobu
Firma Cedrob wprowadziła na polski rynek doskonałą drobiową kiełbasę krakowską z fileta marki Golden Crown. Parzona kiełbasa przygotowana została z najwyższej jakości polskich kurcząt z dodatkiem aromatycznych przypraw. Konsumenci mogą już zapomnieć o tradycyjnej wieprzowej kiełbasie krakowskiej, która jest ciężkostrawna i tłusta. Nowość w ofercie Cedrobu – krakowska z fileta, jest jej zdrową alternatywą. Produkt z grupy premium zawiera aż 83% świeżego mięsa fileta kurczaka oraz wyśmienite przyprawy, które wzbogacają smak kiełbasy. Dzięki wysokiej jakości drobiowego mięsa oraz starannemu procesowi wędzenia i parzenia kiełbasa Cedrob ma około 145 kalorii w 100 g. Jest pożywna (zawiera 19% białka) i lekka – jedynie 7% tłuszczu. Zapakowana w tradycyjny sposób w gruby wałek jest zdrowym dodatkiem do kanapek na śniadanie i kolację. Jest to proste rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy chcą przyrządzić szybki i smaczny posiłek. Sugerowana cena detaliczna: 21 PLN Szczegółowych informacji udziela: Pegasus Public Relations Joanna Manarczyk E: j.manarczyk@pegasus.pl T: 22 877 22 18 --- CEDROB S.A. to lider w produkcji mięsnej i przetworów drobiowych będący jednocześnie największą firmą w branży z rodzimym kapitałem. Początki firmy sięgają 1991 roku. W strukturze CEDROB S.A. funkcjonują: * Zakłady Produkcyjne w Ciechanowie i Niepołomicach koło Krakowa * Zakłady Wylęgu Drobiu  w Mławie i Pawłowie * Wytwórnia Pasz w Gumowie * Sklepy firmowe * Fermy hodowlane Siedzibą spółki jest Ciechanów, gdzie prowadzony jest ubój, rozbiór drobiu oraz przetwórstwo mięsa.  Ofertę handlową uzupełnia zakład w Niepołomicach, specjalizujący się w wytwarzaniu wysokiej jakości produktów z drobiu grzebiącego i wodnego, w szczególności gęsi. Różnorodność działalności poszczególnych zakładów sprzyja samowystarczalności oraz zachowaniu bezpieczeństwa i wysokiej jakości produktów. Zakłady produkcyjne wchodzące w skład CEDROB S.A. wdrożyły system HACCP, standard IFS oraz standard BRC, które są certyfikowane. Początkiem obiegu zamkniętego są Zakłady Wylęgu Drobiu w Mławie i Pawłowie. Obecnie Zakład Wylęgu Drobiu w Pawłowie należy do największych Wylęgarni w Polsce i Europie. Zakłady Wylęgu Drobiu spełniają wymagania systemu zarządzania jakością  ISO 9001:2008,  posiadają uprawnienia do handlu wewnątrzwspólnotowego oraz do krajów trzecich.    Pisklęta z zakładów wylęgowych trafiają na fermy hodowców produkujących dla CEDROB-u. Hodowcy żywca drobiowego dostarczający surowiec dla Spółki zaopatrują się w pasze wyprodukowane w Wytwórni PASZ w Gumowie koło Ciechanowa. To jedna z najnowocześniejszych, w pełni zautomatyzowanych Wytwórni Pasz w Polsce. Obiekt wyposażony jest w dwie linie technologiczne o wydajności 60 ton na godzinę do produkcji pasz sypkich i granulowanych, w suszarnie do zboża oraz w laboratorium wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt.  W Wytwórni Pasz zastosowano najnowszej generacji  system higienizacji paszy oraz  system dodatków płynnych. Wytwórnia Pasz w Gumowie spełnia wymagania systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 oraz wymagania systemu HACCP – które są ciągle nadzorowane i doskonalone.   Wszystkie obiekty posiadają niezbędne procedury i instrukcje które zapewniają pełną kontrolę produkcji na wszystkich jej etapach co gwarantuje Nam wysokość jakość wprowadzonych na rynek produktów CEDROB S.A.
2011-03-16 08:25:50 2
Wydarzenie dla branży hotelarskiej, czyli Targi WorldHotel 2011
Tegoroczna IV edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 odbędzie się w dniach 5-7 października. Podczas trzech dni wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę aktualnych produktów, usług i rozwiązań w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i obsługi obiektów noclegowych. Uczestnicy targów będą mieli również okazję skorzystać z przygotowanych przez ekspertów ciekawych szkoleń, konferencji i seminariów. Dodatkowo przez pierwsze dwa dni targom WorldHotel towarzyszyć będzie niezależna impreza, III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbywająca się w sąsiedniej hali, co stworzy dodatkowe możliwości nawiązania nowych kontaktów biznesowych między uczestnikami obu imprez. Wydarzenia zorganizowane będą w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. - Targi WorldHotel to ściśle branżowe wydarzenie, które pozwala uczestnikom zapoznać się z najnowszymi trendami, jakie pojawiają się w biznesie hotelarskim. Ta impreza jest doskonałą okazją do nawiązywania kontaktów, wymiany opinii i doświadczeń, poznania aktualnych ofert producentów, dystrybutorów produktów i dostawców usług, a także nowości rynkowych. Dodatkowym atutem targów jest bogaty program merytoryczny, który będzie poświęcony różnorodnym zagadnieniom z zakresu działania biznesu noclegowego. Już trwają intensywne prace, aby tegoroczna edycja odpowiedziała w pełni na potrzeby odwiedzających nas inwestorów bazy noclegowej, właścicieli i osób zarządzających obiektami noclegowymi oraz architektów, projektantów wnętrz i przedstawicieli firm wykonawczych. W tym roku również po raz pierwszy nasze targi odbędą się równolegle do targów Event organizowanych w sąsiadującej hali, na których zaprezentują swoje oferty także hotele. Ponadto, wystawcy WordHotel będą mogli wykorzystać bliskość obu imprez, by zainteresować swoją ofertą uczestników targów Event, a przez to poszerzyć swoje kontakty biznesowe o osoby i firmy działające w tej branży – mówi Renata Smolnytska Project Manager w MT Targi, odpowiedzialna za organizację Targów WorldHotel. Oferta targowa Wystawcy Targów WorldHotel zaprezentują produkty i usługi dla obiektów noclegowych, w tym oferty wyposażenia i wystroju wnętrz hotelowych, tekstyliów i galanterii hotelowej, sprzętu i środków do utrzymania i konserwacji obiektów, rozwiązań informatycznych, systemów rezerwacji i zabezpieczeń oraz infrastruktury rekreacyjnej, SPA&Wellness. Swoje propozycje przedstawią również firmy doradcze, stowarzyszenia i instytucje oraz wydawnictwa i portale branżowe. Zwiedzający targi Propozycje targów WorldHotel kierowane są do właścicieli i menedżerów hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA&Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych i agroturystycznych, centrów konferencyjnych, którzy licznie odwiedzają targi WolrdHotel. Wśród zwiedzających znajdują się również architekci i projektanci wnętrz oraz inwestorzy i firmy wykonawcze. Więcej informacji można znaleźć na stronie targów www.worldhotel.pl --- Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel to jedyne spotkanie branży hotelarskiej w Polsce, które skupia precyzyjnie wyselekcjonowaną grupę odbiorców związanych z rynkiem noclegowym i gwarantuje ściśle biznesowy charakter wydarzenia. Prezentuje kompleksową ofertę produktów, usług i rozwiązań w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i codziennej obsługi obiektów noclegowych o różnym standardzie, pozwala zapoznać się z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w zakresie biznesu hotelarskiego. WorldHotel jest też okazją do spotkań merytorycznych oraz nieodpłatnego uczestnictwa w szkoleniach dotyczących aktualnych tematów branżowych prowadzonych przez najwyższej klasy specjalistów. WorldHotel organizowane są od 2008 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska), kiedy to zostały wydzielone z targów EuroGastro jako ściśle branżowe wydarzenie. Od 2008 roku odbywają się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.
2011-03-14 21:34:11 1
Z czym to się je? – Krewetki gotowane z oferty firmy PESCANOVA
Jednymi z najbardziej popularnych owoców morza, które nie tylko kuszą smakiem, ale w dodatku otwierają przed nami cały wachlarz możliwości kulinarnych, są krewetki. Wielbicielom tych skorupiaków firma PESCANOVA proponuje krewetki gotowane, z których przygotować można zarówno efektowne przystawki, jak i wyśmienite dania główne. Zdrowo i smacznie na co dzień – krewetki gotowane od firmy PESCANOVA Nie od dziś wiadomo, że frutti di mare stanowią niezastąpione źródło łatwo przyswajalnego białka, witamin z grupy B oraz mikroelementów niezbędnych dla zrównoważonej diety. Co więcej, są one lekkostrawne, niskokaloryczne i stanowią doskonałą, znacznie zdrowszą alternatywę dla czerwonego oraz białego mięsa. Krewetki, czyli jedne z najpopularniejszych owoców morza, dzięki swojemu delikatnemu smakowi oraz łatwości przygotowania zyskały zwolenników wśród osób ceniących sobie wygodę i czas. Duże krewetki gotowane z oferty firmy PESCANOVA są wstępnie obgotowane, obrane ze skorupy, z ogonkami, co znacznie ułatwia i przyspiesza przygotowanie wielu rozmaitych dań. Krewetki są zapakowane próżniowo w estetyczny blister, dzięki czemu zachowują świeżość i pełnię wartości odżywczych. Dodatkową zaletą jest fakt, że zawierają jedynie niezbędną technologicznie ilość glazury – 10 %. Gotowane krewetki z oferty firmy PESCANOVA zainteresują nie tylko miłośników kulinarnych eksperymentów, ale także wszystkich prowadzących zdrowy tryb życia. Krewetki PESCANOVA - na zimno i na gorąco, solo i w duecie Krewetki gotowane z oferty firmy PESCANOVA doskonałe sprawdzają się jako lekka przekąska dla niespodziewanych gości. Kiedy nie mamy zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku - wystarczy je podsmażyć na maśle czosnkowym lub oleju z pestek winogron, skropić obficie sokiem z cytryny i są gotowe do spożycia. Warto wypróbować również koktajle z krewetek – wystarczy je rozmrozić, opłukać w zimnej wodzie i podać z ulubionym dipem. Miłośnicy fantazyjnych zestawień z pewnością spróbują stworzyć własne kompozycje w postaci koreczków z krewetek, najlepiej z awokado lub pomidorami koktajlowymi. Taka szybka przystawka z pewnością zadowoli podniebienia naszych nawet najbardziej wybrednych gości. Przekąski to nie jedyna wariacja na temat krewetek - potrafią one bowiem uświetnić nawet z pozoru banalne danie główne. Tradycyjne risotto lub makaron z krewetkami przypadną do gustu wymagającym smakoszom, a domowa pizza z krewetkami i pieczarkami zasmakuje nawet najmłodszym. Dzięki temu, że krewetki z oferty firmy PESCANOVA są wstępnie obgotowane, szybko przygotujemy każdą potrawę z ich udziałem. Odrobina kreatywności pomoże nam z kolei wyczarować z krewetek PESCANOVA niepowtarzalne, zaskakujące dania. Bo kto powiedział, że nie można zrobić pysznego rosołu z krewetek z makaronem sojowym? Ot, orientalna wersja tradycyjnej kuchni polskiej. Co więcej, krewetki gotowane firmy PESCANOVA, ze względu na swój duży rozmiar, zrobią furorę również podczas grillowania z przyjaciółmi. Wystarczy przyprawić je obficie ziołami, takimi jak kolendra lub bazylia i smażyć w całości, każdą z osobna. Krewetki firmy PESCANOVA znakomicie sprawdzą się także jako szaszłyki, nadziane na patyczki w towarzystwie warzyw, papryki i cebuli, a także w wersji wykwintnej ze świeżym ananasem. Gotowane krewetki firmy PESCANOVA to doskonała propozycja dla wszystkich tych, którzy pragną wprowadzić do swojego jadłospisu zdrowe owoce morza, a do swojej kuchni szczyptę kreatywności. Na słodko, wykwintnie, bądź z nutą ziołową, na zimno lub na ciepło, w daniu głównym lub jako przystawka – krewetki PESCANOVA w każdej postaci potrafią zaspokoić wszystkich głodnych wrażeń poszukiwaczy nowych smaków. Krewetki z oferty firmy PESCANOVA 100 g produktu zawiera średnio: Wartość energetyczna – 103 kcal; białko – 22,2 g; węglowodany – < 1 g; tłuszcz – 1,6 g Opakowanie jednostkowe: 220 g (netto) Zawartość glazury: tylko (!) 10 % Cena detaliczna: zł 22,00 PESCANOVA Polska Sp. z o.o. ul. Św. Ducha 5A/9 70-205 Szczecin tel.: +48 91 462 34 60 fax.: +48 91 462 43 46 --- PESCANOVA Group  - od 50 lat odpowiada na potrzeby konsumentów na całym świecie. Flota firmy składa się z ponad 120 jednostek połowowych rozlokowanych głównie na półkuli południowej (Argentyna, Chile, Mozambik, Namibia, RPA). Cztery główne fabryki Grupy PESCANOVA znajdują się w Hiszpanii, pozostałe rozlokowane są w Portugalii, Chile oraz Namibii. W różnych miejscach na całym świecie firma zatrudnia ponad 7,5 tys. osób. W Polsce PESCANOVA Group jest reprezentowana przez PESCANOVA Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie. Produkty z oferty firmy PESCANOVA są dostępne w sieci sklepów ALMA, hipermarketach CARREFOUR oraz w wybranych sklepach INTERMARCHE.
2011-03-14 14:52:26 2
Targi eurogastro 2011
Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro są największym wydarzeniem rynku HoReCa w Polsce, skierowanym ściśle do przedstawicieli branży gastronomicznej. Na targach oferty przedstawiają producenci, dystrybutorzy i usługodawcy w czterech sektorach: wyposażenia zaplecza kuchennego, żywności i napojów dla gastronomii, kawowym oraz wyposażenia sal restauracyjnych i barów. Podczas EuroGastro realizowany jest również atrakcyjny program wydarzeń towarzyszących, widowiskowych pokazów i konkursów z udziałem najlepszych kucharzy, cukierników, baristów, kelnerów i sommelierów. EuroGastro organizowane są od 1996 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska). Od 2009 roku organizowane są w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.
2011-03-10 09:04:35 8
Targi eurogastro 2011
Zdrowe odżywianie z EuroGastro 2011 „Zasadom prawidłowego żywienia w teorii i praktyce” poświęcone będzie seminarium organizowane podczas XV Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2011. Wydarzenie kierowane jest głównie do przedstawicieli placówek zbiorowego żywienia i ma przybliżyć uczestnikom aktualną wiedzę na temat prawidłowych modeli żywieniowych oraz przygotowywania zdrowych posiłków. Seminarium odbędzie się pierwszego dnia EuroGastro, tj. 23 marca br., w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. - Wraz z rosnącą popularnością zdrowego stylu życia w społeczeństwie i wzrostem świadomości na temat wpływu odżywiania na zdrowie człowieka, coraz większej wagi również w gastronomii nabiera kwestia prawidłowego żywienia. Dlatego, oprócz szerokiej gamy produktów i usług dla rynku HoReCa prezentowanych na EuroGastro, prestiżowych mistrzostw oraz licznych pokazów i degustacji, na targach odbędą się również eksperckie wykłady poświęcone prawidłowemu żywieniu. Będą one okazją dla zwiedzających, by nie tylko poznać zasady właściwego odżywiania od strony teoretycznej, ale również podpatrzeć jak eksperci stosują swoją wiedzę w praktyce – mówi Grzegorz Sendor, szef projektu EuroGastro. Teoria poparta degustacjami W ramach pierwszej części seminarium odbędzie się cykl wykładów organizowanych przez ekspertów z Wydziału Nauk o śywieniu Człowieka i Konsumpcji przy Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Będą oni dyskutować na temat wpływu żywienia na prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Ponadto, przedstawią nowoczesne technologie i tradycyjne potrawy stosowane w zdrowym odżywianiu, a także omówią zasady opracowywania prawidłowych jadłospisów. W drugiej części seminarium specjaliści z Fundacji Banku Ochrony Środowiska skupią się na praktycznych zasadach prawidłowego żywienia i zaprezentują uczestnikom przykładowe zestawy śniadaniowe. Ich smak będzie można sprawdzić i ocenić podczas degustacji. Jak się zapisać? By wziąć udział w seminarium należy zapisać się na targi on-line lub na miejscu w godzinach otwarcia targów. Dokonując rejestracji na stronie www.eurogastro.com.pl/rejestracja zwiedzający będą mogli skorzystać z 50% zniżki na zakup biletu wstępu na targi. XV Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro odbędą się w dniach 23-25 marca br. w nowoczesnym Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Honorowy patronat nad jubileuszową edycją imprezy objął Minister Gospodarki, Waldemar Pawlak.
2011-03-10 09:04:31 8
Targi eurogastro 2011
Tajniki Barbecue na Targach EuroGastro 2011 Konkurs i degustacja dań barbecue odbędą się w ramach pokazów i warsztatów „Rok Polski w BBQ” organizowanych podczas XV Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro. Najlepsze zespoły z całej Polski będą demonstrować swój kunszt kulinarny i umiejętności w zakresie przyrządzania dań barbecue. Oceny potraw na bazie degustacji dokona publiczność, która wyłoni również zwycięski zespół. Organizatorem „Roku Polski w BBQ” jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni we współpracy ze spółką MT Targi. Największe wydarzenie branży HoReCa w Polsce, targi EuroGastro 2011, odbędą się w dniach 23-25 marca w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. - Już od wielu lat ściśle współpracujemy z organizatorem targów EuroGastro, bo jest to wydarzenie, które w jednym miejscu skupia najważniejszych dla nas odbiorców działających w branży HoReCa. Za każdym razem też aktywnie uczestniczymy w imprezie przygotowując dla uczestników wiele atrakcji także w postaci pokazów i degustacji. Podczas tegorocznej edycji EuroGastro miłośnicy przyjęć na świeżym powietrzu będą odkrywać tajniki BBQ podglądając pracę najlepszych mistrzów kulinarnych. Co ważne, będą mieć również możliwość, by spróbować tych aromatycznych potraw - zachęca Grzegorz Kazubski, prezes Polskiego Stowarzyszenia BBQ oraz wiceprezes Światowego Stowarzyszenia WBQA World Barbecue Association. Aromat smakowitych dań Barbecue W konkursie zmierzy się maksymalnie sześć zespołów z całej Polski, które rywalizować będą o uznanie publiczności. Zawodnicy przygotowując się do majowych międzynarodowych mistrzostw w Niemczech - World Barbecue Championship in Gronau 20-23 May 2011 i jesiennych mistrzostw w USA - Jack Daniel's World Championship Invitational BBQ In Lynchburg TN 2011 odkryją rąbek tajemnicy i zademonstrują jak przyrządzać smakowite potrawy Barbecue. PokaŜą krok po kroku, jak przygotowywać, piec i podawać róŜnorodne soczyste dania mięsne m.in. z kurczaka, karkówki czy Ŝeberek, które dzięki opalaniu specjalnym rodzajem drewna nabierają charakterystycznego posmaku. Zwiedzający będą mogli sami ocenić jak daleko jest zwykłemu grillowaniu do prawdziwej sztuki barbecue i dzięki degustacji sami wybiorą zwycięzców konkursu.
2011-03-10 09:01:30 8
Targi Gastro-Hotel w Bielsko-Białej 06-08 kwietnia 2011 roku
Serdecznie zapraszamy na śląską edycję naszych targów. Odbywać się one będą w środę i w czwartek w godzinach od 10:00 – 17:00 oraz w piątek od 10:00 – 15:00 w HALI Bielskiego Klubu Sportowego STAL, ul. Rychlinskiego 19. Zapraszamy na spotkania z przedstawicielami firm działających w branży gastronomicznej, cukierniczej, piekarniczej i hotelarskiej oraz do skorzystania z bogatej oferty programowej. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy szereg pokazów, szkoleń, warsztatów oraz konkursów. Targi Gastro-Hotel są istotnym narzędziem promocyjno-handlowym, stwarzają platformę wymiany doświadczeń. Bardzo często stanowią okazję do znalezienia nowych partnerów i kontrahentów handlowych.W prowadzeniu hotelarsko - gastronomicznego biznesu te wyjątkowe targi to swego rodzaju wędrujące kompendium wiedzy o nowinkach branżowych. W jednym miejscu zbiera się branża hotelarsko-gastronomiczna aby poznać Państwa ofertę, atrakcje, nowości! To miejsce spotkań branży z klientami biznesowymi, możliwość osobistej relacji i współpracy z klientem.
2011-03-10 08:45:37 2
Recepta na młodość zaklęta w kokosie
Magazyny urodowe, gwiazdy ekranu, dietetycy, specjaliści od dermatologii estetycznej a nawet chirurgii plastycznej forsują pogląd, że musimy nieustannie dbać o swój wygląd i zapobiegać starzeniu. Nie dajmy się zwariować - wystarczy mieć zawsze zapas wody kokosowej Coco Juice z oferty firmy Vivalife Sp. z o.o. „Efektem ubocznym” pięknej cery będzie możliwość delektowania się niezapomnianym smakiem życiodajnego płynu z wnętrza kokosa. Magiczny składnik Młode, zielone orzechy kokosowe są przystosowane do długich, morskich wędrówek. Utrzymując się na powierzchni wody mogą dryfować przez wiele kilometrów, by wreszcie dotrzeć na ląd i tam zacząć kiełkować. Jaki jest sekret ich przetrwania? Unikalny składnik zwany kinetyną, który utrzymuje zieloną skórę młodego kokosa odżywioną i zapobiega jej żółknięciu, a także, jako naturalny hormon wzrostu, odpowiada za podziały komórkowe. Kinetyna nie jest jednak obca człowiekowi, bowiem występuje w ludzkim DNA. Rewolucyjny składnik wykorzystywany jest też w kosmetyce. Kinetyna jest naturalnym antyoksydantem – wspomaga system odpornościowy, ma również działanie przeciwstarzeniowe, bowiem opóźnia proces powstawania zmarszczek. Kinetyna wspomaga działanie fibroblastów, czyli komórek odpowiedzialnych za produkcję kolagenu i elastyny - tak ważnych dla jędrności i gładkości skóry. Z tych względów często jest ona wykorzystywana w kremach do cery dojrzałej. Kinetyna nie powoduje skutków ubocznych ani podrażnień skóry, dlatego mogą ją bezpiecznie stosować nawet osoby o wrażliwej cerze. Zaleca się używanie preparatów zawierających ten składnik po 35. roku życia, jednak samą wodą kokosową możemy się rozkoszować już od najmłodszych lat. Wodę kokosową można także stosować zewnętrznie - kobiety w Brazylii już dawno odkryły potencjał drzemiący w zielonym orzechu kokosowym, używają płynu z jego wnętrza jako toniku do przemywania cery, a nawet zamiast wody podczas mycia włosów. Kilka kropel wlanych do balsamu lub kąpieli świetnie nawilży skórę. Jednak nic nie zastąpi przyjemności, jaką jest delektowanie się niesamowitym smakiem wody kokosowej. Przyjemne z pożytecznym Woda kokosowa niesie ze sobą bogactwo składników mineralnych i szereg dobroczynnych właściwości. Ten odżywczy napój wpływa na wygląd cery, ma także działanie detoksykujące, stymuluje system odpornościowy, pomaga uzupełniać niedobory elektrolitów. To wszystko w połączeniu z niepowtarzalnym smakiem wody kokosowej sprawia, że nie powinno jej zabraknąć w naszym codziennym menu. Oprócz tropikalnego smaku naturalnej wody kokosowej w ofercie firmy Vivalife Sp. z o.o., mamy do wyboru urozmaicenie w postaci „Coco Drink Banana”, bądź „Coco Drink Ananas & Acerola” z dodatkiem kwaśnej aceroli i orzeźwiającego ananasa, które również zawierają kompleks Anti – Aging. Wszystkie wersje smakowe są dostępne w wygodnych kartonikach o pojemności 500 ml, które możemy mieć zawsze przy sobie, by cieszyć się jedynym w swoim rodzaju smakiem i odmładzającym działaniem wody kokosowej. „Coco Drink Banana”, „Coco Drink Ananas & Acerola”, Woda kokosowa „Coco juice” Kartonik o pojemności: 500 ml Cena brutto: 9,90 zł Vivalife Sp. z o.o. Stara Wieś, ul. Grodziska 170 05-830 Nadarzyn Tel. 600 480 122 www.vivalife.pl ---------- Vivalife Sp. z o.o. zajmuje się dystrybucją produktów spożywczych opartych na ekologicznych składnikach. W jej ofercie odnaleźć można m.in. napoje na bazie naturalnej wody owocowej marki dr Antonio Martins. Kontakt prasowy: Hanna Gut gutpr@gutpr.pl tel.: 694 462 430, 71 78 95 204
2011-03-08 22:57:56 2
Targi eurogastro 2011
Serdecznie zapraszamy do udziału w największej i najważniejszej w Polsce imprezie targowej dedykowanej branży HoReCa. Ideą targów EuroGastro jest przedstawienie pełnej i różnorodnej oferty produktów, usług i rozwiązań dla gastronomii. Na EuroGastro obecni są przedstawiciele wiodących firm z Polski i z zagranicy, co stanowi znakomitą okazją do porównania ich oferty, a także do nawiązania międzynarodowych kontaktów handlowych. Ekspozycja targowa podzielona zostanie na cztery sektory tematyczne: - sektor wyposażenia zaplecza kuchennego, - sektor żywności i napojów dla gastronomii, - sektor kawowy, - sektor wyposażenia sal restauracyjnych i barów. Oferta wystawców skierowana jest do: właścicieli i menadżerów restauracji, kawiarni, cukierni, pubów, klubów i dyskotek, barów typu fast food i snack-bar, firm cateringowych, lodziarni i cukierni; zarządców punktów zbiorowego żywienia (m. in.: szkół, domów dziecka, szpitali); właścicieli hurtowni; szefów kuchni i kucharzy, cukierników, baristów oraz barmanów; dyrektorów super- i hipermarketów odpowiedzialnych za zakupy i współpracę z dostawcami.
2011-03-08 22:54:10 8
 
STRONA GŁÓWNA     O NAS     REGULAMIN     REKLAMA     KONTAKT    
Copyrights © ForumGastronomiczne.pl 2008-2016.